رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 104423

حواشی جمع آوری دکل همراه اول درشمال تهران

ساعت 24- پیش از ظهر روز جاری(دوشنبه) عوامل شهرداری منطقه یک تهران، آنتن های B.T.S همراه اول در منطقه اختیاریه را جمع آوری کردند.

حواشی جمع آوری دکل همراه اول درشمال تهران
عوامل شهرداری منطقه یک بعد از استقرار در یکی از خیابان های اختیاریه با استفاده از جرثقیل نسبت به جمع آوری این تجهیزات اقدام کردند.

هنگام جمع آوری تجهیزات آنتن های B.T.S همراه اول واقع در این منطقه تعدادی از ماموران نیروی انتظامی نیز در محل حضور داشتند.

عوامل شهرداری منطقه یک، دلایل جمع آوری این تجهیزات را درخواست ساکنان محلی عنوان کرده و جدا از همراه داشتن نیروی انتظامی مستقر در محل، حکم قاضی پرونده را نیز در دست داشتند.

تعجیل در جمع آوری تجهیزات و پایین آوردن این آنتن ها سبب وارد شدن و آسیب دیدن برخی از درختان حاشیه خیابان و آسفالت شده بود البته این در حالی است که عوامل شهرداری اجازه عکاسی و فیلمبرداری از جمع آوری آنتن ها را نمی دادند و حتی از خبرنگاران و عکاسان رسانه ها درخواست کردند که عکس های گرفته شده را از حافظه دوربین ها و تلفن های همراه خود پاک کنند.

تلاش پرسنل همراه اول برای پیشگیری از جمع آوری آنتن ها موجب درگیری لفظی آنها با کارکنان شهرداری شد.

ماموران شهرداری بعد از یک ساعت تلاش توانستند آنتن ها را جمع آوری کنند و این در حالی است که گفته می شود برای پیشگیری از مضرات این آنتن ها تنها کافی بود تجهیزات گیرنده را در زمان کوتاهتری از دکل جدا کنند و دیگر نیازی به جمع آوری دکل نبود.

یکی از کارکنان همراه اول در خصوص اقدام ماموران شهرداری در جمع آوری این آنتن بدون هماهنگی با صاحب خانه ، گفت: شهرداری منطقه یک کل دکل را بدون هماهنگی با صاحب خانه جمع آوری کردند در حالی که می توانستند فقط تجهیزات آن را جدا سازند و به بقیه اموال شرکت خسارت وارد نکنند.

وی جمع آوری این آنتن را موجب کاهش سطح خدمات دهی به ساکنان دانست و افزود: همراه اول ناگزیر خواهد بود برای ارتقای سطح خدمات قدرت سیگنال را افزایش دهد که خود این امر سلامت شهروندان را تهدید خواهد کرد درحالی که وجود دکل خطری برای کسی به همراه نداشته است.

این نیروی همراه اول تصریح کرد: شهرداری براساس ماده ۱۰۰ اقدام به جمع آوری آنتن کرده درحالی که می بایست قبل از اقدام به جمع آوری اخطار می داد درحالی که با مالک ملک که آنتن بر ساختمان آن نصب شده بود، هماهنگی های لازم صورت نگرفته بود.

این اقدام شهرداری منطقه یک تهران درحالی انجام گرفت که پیش از این وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول افزایش اختلالات در آنتن دهی تلفن های همراه را جمع آوری آنتن ها دانسته بود.

وی گفته بود اینکه شهرداری سایت های مخابراتی را جمع آوری می کند، بزرگترین خیانت را به مردم می کند، زیرا بررسی های همراه اول و سازمان انرژی های اتمی نشان می دهد در صورت بالا بودن سیگنال، میزان مضرات تشعشعات موبایل کاهش پیدا می کند.

مدیرعامل همراه اول افزود: وقتی ۱۵ سایت در شهر جمع آوری می شود، قطعاً ارتباط در منطقه منحل خواهد شد. بیش از ۲۰۰ سایت طی سه سال در انبار همراه اول خاک می خورد و شهرداری مجوز نصب به آنها نمی دهد.

وی تصریح کرد: وقتی ظرفیت توسعه پیدا می کند و مشترکان اضافه می شوند باید ظرفیت سایت برای پوشش دهی متناسب باشد، علاوه بر آن در تهران هر روز آپارتمان سازی می شود و ما نیز باید طراحی های سایت های خود را متناسب با آن تغییر دهیم. وقتی اجازه این ظرفیت سازی به همراه اول داده نشود در سرویس دهی با مشکل مواجه خواهیم شد.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها