رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 118473

پاداش حقوق بشری آمریکا به عمان به دلیل برجام

ساعت24- پایگاه اینترنتی دمکراسی نو (democracynow )مدعی شد، وزارت امور خارجه آمریکا ، در آستانه توافقنامه برجام در گزارش حقوق بشری خود وضعیت حقوق بشری در عمان را بهتر از آن چیزی که بود نشان داد تا به این کشور به عنوان یک میانجی، پاداش داده باشد.

پایگاه اینترنتی دمکراسی نو( به فتح نون) (democracynow) اعلام کرد: اسناد داخلی وزارت امور خارجه آمریکا نشان می دهد در ماههای برگزاری گفتگوهایی که منجر به توافقنامه هسته ای ایران شد، آمریکا اقدام به ترفیع جایگاه حقوق بشری عمان کرد تا به یک کشور نزدیک و همپیمان عرب برای کمک به میانجی گری توافقنامه ای تاریخی، پاداش بدهد.

اسناد نشان می دهد وزارت امور خارجه آمریکا، در گزارشی که به دستور کنگره تهیه می شد، ارزیابی کارکنان خود درباره کاراجباری و قاچاق انسان در عمان را رد کرد و با مداخله خود اقدام به تقویت سوابق حقوق بشری عمان کرد.

این خبر پس از آن منتشر شد که تابستان امسال اتهاماتی مطرح شد که براساس آن، وزارت امور خارجه آمریکا اقدام به بهبود جایگاه حقوق بشری مالزی در بخش قاچاق انسانی کرد تا اینکه تصویب توافقنامه تجاری همکاری دو سوی اقیانوس آرام را تسهیل کرده باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها