رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 126883

ارژنگ امیرفضلی در عرض یک ماه دو بار کارش به بیمارستان کشید

ساعت ۲۴- ارژنگ امیرفضلی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار ساعت ۲۴ عنوان کرد: در صحنه تئاتر بدنم از دو ناحیه ضربه بد دیده است. در حال حاضر مشغول بازی در نمایشی هستم که هر شب ساعت ۲۱ در یکی از سالن‌های نمایش در خیابان ویلا اجرا می‌شود.

اميرفضلي
dir="RTL">ارژنگ امیرفضلی در گفت‌وگو با ساعت ۲۴ عنوان كرد: در حال حاضر مشغول ایفای نقش در نمایش «طرز تهیه شوهر» به كارگردانی محمدرضا الوند هستم كه متأسفانه از دو ناحیه ضربه دیده‌ام. مهره انتهای كمرم شكست و پایم هم دیروز پیچ خورد.

وی افزود: هیچ كدام از رسانه‌ها از این خبر اطلاعی ندارند و من با این دو درد همچنان روی صحنه نمایش حاضر می‌شوم و كارم را ادامه می‌دهم. حدود یك ماه است كه به پزشك متخصص مراجعه می‌كنم. مهره انتهای كمرم ترك برداشته و پایم هم از جایی كه قبلاً شكسته بود دوباره آسیب دیده است.

این بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار ساعت ۲۴ گفت: یكی از این حادثه‌ها بر حسب اتفاق رخ داد. از پشت به شدت به یك صندلی خوردم. دیروز هم خیلی ساده داشتم راه می‌رفتم كه صدای پیچ خوردن استخوان پایم را شنیدم. امروز هم باز وقت دكتر دارم. پزشك معالجم گفت كه اگر دو سه روز استراحت كنی می‌توانی راه بروی. او گفت با توجه به صدمه‌هایی كه دیده‌ای فعلاً بازی كردن در تئاتر برای تو مثل خوردن سَم است. ولی با این حال –به دلایلی- در شرایطی هستیم كه نمی‌توانم تئاتر را ترك كنم.

امیرفضلی توضیح داد: این‌ها غیر از درد كلیه‌هایم است. پیش از این‌ها سنگ كلیه دفع می‌كردم. طی همین مدت سرما هم خوردم و فشار خونم هم بالا رفت.

وی با اشاره به نمایشی كه در آن بازی می‌كند، گفت: «طرز تهیه شوهر» كمدی صرف است. هر شب انبوده تماشاچی‌ها برای دیدن این نمایش بلیت می‌خرند و من نمی‌توانم بگویم كه كمرم شكسته و پایم پیچ خورده و نمی‌توانم نقش خودم را در این نمایش اجرا كنم. دیشب تا صبح از شدت درد ضجه زدم و صبح به هر رنج و زحمتی بود رفتم رادیولوژی و از پایم عكس گرفتم. آن‌قدر پایم درد داشت كه فكر كردم حتماً استخوانش شكسته است. اما دكتر گفت از همان جایی كه قبلاً شكسته به گونه‌ای بد ضربه دیده است. دكتر تأكید كرده است كه تا یكشنبه كه اجرا دارم پایم را اصلاً تكان ندهم. البته چنین نشد و من همچنان روی صحنه‌ام.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها