رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 127849

آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی از امروز

ساعت24- فروش اینترنتی قطارهای مسافری از امروز تا 7 بهمن ماه به صورت محوری و از فردا تا 8 بهمن‌ماه سالجاری به صورت آنلاین از طریق سامانه یکپارچه فروش بلیت راه آهن ج. ا. ا و نیز دفاتر فروش بلیت شروع می‌شود.

بلیت قطار
پیش فروش بلیت اینترنتی برای محورهای آذربایجان –شمال غرب –شمال و قطارهای کمربندی این محورها از روز 5 بهمن ماه 94 ساعت 19 به نشانی www.rai.ir و پیش فروش بلیت این محورها از طریق مراکز فروش روز سه شنبه 6بهمن ماه 94 ساعت 7 صبح آغاز می شود.


همچنین پیش فروش اینترنتی بلیت قطار در محورهای جنوب – جنوب شرق شامل بندرعباس، کرمان، یزد، اصفهان، شیراز و زاهدان و همچنین قطارهای کمربندی این محورها از از روز سه شنبه 6بهمن ماه سالجاری ساعت 19 و پیش فروش بلیت این محورها از طریق مراکز فروش از روز چهارشنبه 7 بهمن ماه ساعت 7 صبح آغاز خواهد شد.

پیش فروش بلیت قطار برای محور خراسان شامل تهران- مشهد، تهران - شاهرود، تهران-سمنان، سمنان – مشهد، شاهرود - مشهد، نیشابور – مشهد، تهران- نیشابور، تهران-خواف، تهران-طبس، آزادور – مشهد، طبس –مشهد، سرخس –مشهد و بالعکس نیز از روز 8 بهمن از ساعت 7 صبح آغاز می‌شود.

پیش فروش اینترنتی این محور نیز از تاریخ 7بهمن ماه سالجاری ساعت 19 انجام خواهد شد.

ظرفیت صندلی ایجادی درایام نوروز 95؛ 92 هزار و 285 صندلی به صورت روزانه و یک میلیون و 845 هزار و 700 صندلی در کلیه مسیرها و در طول 20 روز ایام پیک خواهد بود.

همچنین شروع پیک نوروزی قطارهای مسافری از 25 اسفند 94 به مدت 20 روز تا 15 فروردین 95 ادامه دارد .

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها