رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 128694

تکل از پشت مظلومی اختلافش با مدیران استقلال را علنی می کند؟

ساعت 24- پرویز مظلومی و مسئولان استقلال این روزها خیلی با هم گرم نیستند. مدیر تیم و سرمربی ، خیلی با هم گرم نمی گیرند و از کنار هم رد هم نمی شوند!

پرویز مظلومی با دستور به گرفتن تست فنی از تروسکی آلمانی ، بیش از هر چیز به این فکر می کند که پاسخی بدهد به عملکرد کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال. کمیته ای که در نیم فصل نتوانست هیچ یک از بازیکنان مورد نظر سرمربی آبی ها را بگیرد. او لیستی بلند، بالا با حضور بختیار رحمانی ، داریوش شجاعیان ، رسول نویدکیا و مسعود شجاعی را در اختیار باشگاه گذاشته بود اما این بازیکنان به قدری جذب شان دشوار بود که سرانجام هم به جایی نرسید. به طوری که دلخوری مظلومی را به همراه داشت. او برای تیمش یک بازیساز می خواست و سرانجام هم نتوانست بدستش بیاورد.

باشگاه چندی قبل در بیانیه ای دلایلی که باعث شد تا بازیکنان مورد نیاز مظلومی جذب نشود را با جزئیات تشریح کرد. اینکه چرا نتوانسته یک میلیارد برای رضایتنامه یکی از بازیکنان بپردازد و شرایط عجیب باشگاه های دیگر را بپذیرد. دلایلی که البته باعث نمی شد تا مظلومی قانع شود. البته او بازیکنی برزیلی هم پسندیده بود اما سرانجام باشگاه بازیکنی آلمانی را به سرمربی معرفی کرده و به تهران آورده که بازی هایش را مربی از روی سی دی پسندیده اما مظلومی اصرار دارد برای جذبش شرط دارد. شرط اینکه او در تست فنی شرکت کند. مظلومی به صراحت تاکید می کند بازیکنی که تست ندهد را نمی گیرد و این نوعی واکنش به تصمیمات مدیران باشگاه می تواند تلقی شود. باید دید این دعوا که از چندی قبل و با بهانه هایی چون مسائل مالی بازیکنان آغاز شده و اوج گرفته ، می تواند تیم صدرنشین را به حاشیه بکشد.

خبرآنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها