رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 131107

درخواست جالب کودک خردسال از رحمتی و سوال بازیکنان از یکدیگر+ عکس

ساعت 24-کودکی خردسال در تمرین امروز درخواست جالبی از دروازه‌بان استقلال کرد.

img alt="تمرین استقلال" height="383" src="http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1394/11/03/139411031611346026957034.jpg" width="550" />


تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از تساوی بدون گل مقابل ذوب‌آهن ساعت 15:40 امروز (چهارشنبه) در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.

قرار بود این تمرین ساعت 15:30 آغاز شود اما به دلیل برگزاری جشن تولد مهدی رحمتی با تاخیر آغاز شد.

* خسرو حیدری تنها غایب تمرین استقلال بود که به دلیل مصدومیت مشغول فیزیوتراپی است.

* هنگامی که رحمتی از رختکن بیرون می‌آمد، کودک خردسالی به همراه پدرش به سمت دروازه‌بان استقلال رفت و به او گفت "تولدت مبارک و سلام مرا به عطا و علی (فرزندان رحمتی) برسان". رحمتی که از نوع حرف زدن این کودک به وجد آمده بود او را در آغوش گرفت و چند دقیقه‌ای با او همکلام شد. دروازه‌بان استقلال بار دیگر با این کودک روبه‌رو شد که این کودک به دروازه‌بان استقلال گفت "آرزو می‌کنم که روزی من و عطا و علی در استقلال باشیم و شما سرمربی ما شوید." صحبت‌های این کودک دقایقی حاضران در تمرین را تحت تاثیر قرار داد. این کودک خردسال همچنین با دیدن پرویز مظلومی به او گفت "پرویز سوبله چوبله" و با دستان خود عدد 4 را نشان داد.

* بازیکنانی که مقابل ذوب‌آهن به زمین رفته بودند به ریکاوری پرداخته و سپس راهی استخر و سونا شدند. سایر بازیکنان زیر نظر دستیاران مظلومی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

*‌ حضور تماشاگران پرسپولیس در دیدار این تیم مقابل سپاهان موضوعی بود که بازیکنان در این رابطه با آن صحبت و از همدیگر سؤال می‌کردند که چرا باشگاه استقلال نیز کاری نمی‌کند تا بلیت بازی‌های تیمشان رایگان شود و هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

* امین حاج‌محمدی مدافع استقلال به دلیل سرماخوردگی با تیم تمرین نکرد و راهی رختکن شد.

* پیش از اینکه تمرین آغاز شود پرویز مظلومی مطابق معمول با شاگردانش جلسه‌ای برگزار کرد.

* مهدی رحمتی، فرزاد مجیدی و پرویز مظلومی دقایقی با یکدیگر صحبت کردند. همچنین سرمربی استقلال با طالب‌لو و رحمتی شوخی می‌کرد.

* مسئولان ورزشگاه آزادی در خصوص کیفیت زمین شماره 2 آزادی با فرزاد ماجدی مصاحبه کردند تا این گفت‌وگو را در سایت مجموعه ورزشی آزادی قرار دهند.

* با تصمیم کادر فنی تمرین فردا (پنجشنبه)‌ تعطیل است و آبی‌پوشان از روز جمعه تمریناتشان را پیگیری خواهند کرد.

به گزارش تسنیم، استقلال یکشنبه هفته آینده در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال اهواز خواهد رفت.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها