رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 157434

امیرپوردستان:ارتش هرگز دربرابر تهدیدات داعش غافلگیر نمیشود

ساعت24- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، آمادگی رزمی پرسنل ارتش را در دفاع از مرزهای ایران اسلامی بسیار خوب اعلام کرد.

139402031140123845155384.jpg
style="text-align: justify;">
امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان روز پنجشنبه درجمع پرسنل سربازخانه سرلشکر شهید هوشنگ اسدالله پور شهرستان گنبدکاووس، گفت: ارتش جمهوری اسلامی در راستای ماموریت های محوله، سه مولفه و راهبرد برای حفظ و ارتقای آمادگی رزمی نیروهای خویش در دستور کار دارد.

وی، آموزش تئوری و عملی نیروهای نظامی، به روز رسانی تسلیحات، تجهیزات و تاکتیک های نظامی و تقویت بنیه های اعتقادی پرسنل پایور و وظیفه را سه راهبرد ارتش جمهوری اسلامی در ارتقای آمادگی رزمی نیروهای این یگان برشمرد.

امیر سرتیپ پوردستان اضافه کرد: علاوه بر این سه راهبرد، نیروهای ارتش جمهوری اسلامی، تمامی تهدیدات در خارج از مرزها بویژه از سوی گروهک های تکفیری و داعشی را که به نیابت از آمریکا، اسرائیل و هم پیمانان عربی آنان درمنطقه حضور دارند، شبانه روزی رصد می کند.

وی خطاب به ملت ایران اسلامی تصریح کرد: ملت هوشیار و آگاه ایران بداند که فرزندان آنان در ارتش جمهوری اسلامی هرگز در برابر تهدیدات دشمنان و نیز گروهک های تکفیری و داعشی غافلگیر نمی شود و تهدید کننده را از کرده خویش پشیمان خواهند کرد.

امیر سرتیپ پوردستان همچنین باتاکید مجدد بر ضرورت حفظ آمادگی و ارتقای توان رزمی تمام نیروهای ارتش جمهوری اسلامی برای مقابله با تهدیدات خارجی، گفت: حفظ آمادگی رزمی و درکنار آن تقویت بنیه اعتقادی همچون دوران هشت سال دفاع مقدس برکات زیادی برای کشور دارد.

وی، افزایش اعتماد به نفس در میدان نبرد، تامین امنیت روانی برای مردم و بازدارندگی دشمن ازحمله به ایران را سه برکت حفظ آمادگی رزمی نیروهای ارتش برشمرد و افزود: اگر آمریکا و اسرائیل و متحدانشان سال ها و به بهانه های مختلف برای حمله به ایران درمنطقه حضور دارند اما جرات حمله به کشور را ندارند، بواسطه توان رزمی نیروهای مسلح ایران و ارتش است.

امیر سرتیپ پوردستان خاطرنشان کرد: توان رزمی بالای نیروهای مسلح ایران سبب شد تا این کشورها مفتضحانه از منطقه خارج و جنگ های نیابتی را به جای خود در منطقه خاورمیانه باقی گذاشتند.

وی به ماموریت های مستشاری ارتش جمهوری اسلامی نیز اشاره کرد و تصریح کرد: شوق و اشتیاق نیروهای این یگان برای انجام این ماموریت ها قابل ستایش است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها