رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 158575

آیا بازی کلش حرام است؟ / ضررهای بازی کلش

آیا بازی کلش حرام است / می خواهید بدانید حکم این بازی از نظر مراجع تقلید چیست؟همه چیز در مورد احکام و ضررهای این بازی را در ادامه بخوانید.....

img alt="" height="163" src="http://www.saat24.com/d/2016/05/23/0/306761.jpg" width="346" />

آیا کلش اف کلنز حرام است ؟

این روزها بازی کلش در بین نوجوانان که در تبلت ها وگوشیهای همراه خود انجام می دهند بسیار رواج پیدا کرده است این بازی خانواده های کشورهای غربی را نیز نگران کرده است زیرا بسیار ی از افرادی که این بازی را انجام می دهند به آن معتاد می گردند.در این بازی افراد به جنگهای قبیله ای رفته واز قلعه های خود دفاع می کنند .این بازی جزو پرفروش ترین بازی های دنیا می باشد.این بازی توسط یک کمپانی فنلاندی طراحی شده است .در روز 654000 دلار برای گرداننده های آن کسب درامد می کند.ممکن است بگویید چگونه این درآمد زایی نصیب این گروه می شود؟ در حقیقت در این نوع بازی های آنلاین شما جهت دریافت یک سری تجهیزات و آپشن های اضافی باید مقداری از پولتان راخرج کنید و این تراکنش ها کم کم زیاد می شوندو درحقیقت این بازیها در اختیار و بدون هزینه هستند اما شما برای اینکه قوی تر شوید باید مقداری پول خرج کنید.اگرسایتی که بازی را ارائه می دهد از کسانی که بازنده می شوند پولی را دریافت نکند کسانی که در بازی باخته اند به برنده چیزی ندهند تا عمل حرام مانند قمار صورت گیرد حرام نمی باشددر صورتی اگر شخصی تا نیمی از بازی را رفته باشد و می خواهد بازی را به کس دیگری بدهد و پولی در قبالش بگیرد حرام نیست.( آیا بازی کلش حرام است )

نظر آیت الله خامنه ای اینست که اگر بین برنده وبازنده شرط بندی شود و پولی رد وبدل شود این بازی حرام محسوب می شود.

حرام بودن کلش

نظر آیت الله مکار م شیرازی چنانچه در این بازی‌ها از شرکت کنندگان پولی بگیرند، و از محل پولهای دریافتی جوایزی به برندگان بپردازند، این کار حرام است و خرید و فروش اکانت نیز همان حکم را دارد.

ایا کلش شیطانی است؟

ایا بازی کلش شیطان پرستی است

این بازی با داشتن جذایبیتهای دیدنی طرفداران زیادی را برای خود جلب کند . درنسخه جدید این بازی علامتهایی وجود دارد که شبیه به علامت های فراماسونریو شیطلان پرستی است زمانی که کاربر از کلن (دوستان) درخواست کمک می کند دوستان کاربر جنگجوهایی را برای کمک ارسال می کنند. جالب این جاست که این جنگجوها از همین علامت به کمک شما می آیند.صفحه شطرنجی که شما روی ان بازی می کنید .نماد خرگوش یکی از نمادهای شیطانی می باشد .نماد بز یا قوچ یکی دیگر از نمادهای شیطان پرستی است .نماد مار یکی دیگر از نمادهای شیطان پرستان می باشد

مضرات کلش آو کلنز ؟

آسیب های بازی کلش اف کلنز

در این بازی شما فکر می کنید که دارای خلاقیت هستید ولی واقعیت اینست که سازندگان آن در حال بازی کردن هستند.و به شما یاد داده می شود که آنگونه که آنها می خواهند بازی کنید.در نتیجه خلاقیتی در کار نیست.در این بازی شما مانند یک پادشاه ستمگر سربازان را برای کشته شدن آماده می کنید .و جان آنها برای شما اهمیتی ندارد.این بازی ترویج خشونت را رواج می دهد. در این بازی برای بدست اوردن غنائم همه چیز را خراب می کنید.تمام دهکده ها را نابود می سازید . سرزمینها ی کوچک را نابود می کنند که این خود خوی وحشی گری را تقویت می کند.این بازی به جنگهای صلیبی و شیطان پرستی بی شباهت نیست.پایه این بازی بر اساس خشونت و غارت دیگران بنا شده است . دهکده ها با دهکده های دیگر مشارکت کرده وبرعلیه دهکدهای کوچک شورش می کنند .باز یکنان حرفه ای می گویند که وقت انها را خیلی تلف می کند واعتیاد آور می باشد .

ضرر های کلش اف کلنز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها