رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 170845

تصاویری از منزل شخصی سوفیا لورن

ساعت 24-این موضوع اجتناب ناپذیر است، حضور او هر دکورصحنه ای را تحت تاثیر قرار می دهد. زیبایی و جذابیت سوفیا لورن به لطف حرکات دست؛ نگاه ها و مغناطیس درونی اش از لحظه ای که وارد هر فضایی می شود بر دکوراسیون محیط تاثیر می گذارد.

سوفیا لورن
سوفیا لورن و خانواده اش آپارتمانی در فلوریدا زندگی می کردند که طراحی داخلی آن با کمک وسایل عتیقه مورد علاقه سوفیا لورن و البته عکس های زیبایی از او اجرا شده بود. این آپارتمان همچنین یک چشم انداز سرسبز و یک محیط مناسب برای روحیه یک هنرمند و زندگی خانوادگی او را فراهم می کرد.


سوفیا لورن مشهور ترین بازیگر ایتالیایی، در کنار همسرش کارلو پنتی( تهیه کننده ایتالیایی) و فرزندانشان،در سال ۱۹۸۷ این آپارتمان را محلی برای زندگی خانوادگی طبیعی و به دور از شلوغی انتخاب کردند. در این مطلب می خواهیم گشتی در دکوراسیون گرم و صمیمی آپارتمان سوفیا لورن در فلوریدا بزنیم و با ایده های طراح آن آشنا شویم. با ما همراه باشید.


عکس بالا تصویری از ورودی آپارتمان سوفیا لورن در فلوریدا است. نیمکت چوبی و گلدان گل های مصنوعی از اروپا آورده شده و در قاب طلایی، تصویری از او را که توسط هنرمند ایتالیایی سرجیو واچی نقاشی شده، می بینید. آن چنان که خود سوفیا لورن توصیف می کند، آپارتمان او در فلوریدا جایی برای خلوت کردن با خانواده و پرداختن به زندگی خصوصی اش با همسر و فرزندانش بوده. جای تعجب نیست؛ چرا که، حفظ حریم خصوصی در بالاترین رتبه در لیست اولویت های سوفیا لورن بوده است.

در طراحی داخلی فضای آپارتمان سوفیا لورن می خواسته احساسی بسیار شبیه خانه قبلی شان در ژنو را ایجاد کند، چراکه فرزندانش هر دو در آنجا به دنیا آمده اند و به مدرسه رفته اند. او خوش شانس بود، چون طراح داخلی اش، تد فاین، به طور غریزی می دانسته چه چیزی در ذهن اوست. یک مبل راحتی اما رسمی اتاق نشیمن آپارتمان سوفیا لورن، توسط طراح داخلی او طراحی و ساخته شده است. چند تا از وسایل مورد علاقه سوفیا لورن از جمله چند تکه مبل، یک صندلی بزرگ در اتاق نشیمن و چند مجسمه تراکوتا از اروپا آورده شده است.


تد فاین، یک بوفه بزرگ توکار در اتاق نشیمن ایجاد کرد که تا در آن ظروف قدیمی مربوط به اوسط قرن نوزدهم و نقره جات عتیقه سوفیا لورن را به نمایش بگذارد. همچنین یک قفسه به عکس های سوفیا لورن با همسر و پسرش برای یادآوری خاطرات خانوادگی اختصاص داده شد. گل ها و گیاهان مصنوعی و طبیعی جای خود را در گوشه کنار طراحی داخلی آپارتمان سوفیا لورن پیدا کردند.


در گوشه دیگری از اتاق نشیمن، کنسول ساده شلف مانند، برای نمایش یک مجسمه سنگ مرمر سفید که توسط مجسمه ساز رومانیایی، هاجو، ساخته شده در نظر گرفته شده است. یک قاب عکس دایره ای که جذابیت سوفیا لورن را منعکس می کند رووی میز کنار مبلی قرار گرفته. طراح برای ایجاد تنوع و طراوت در آپارتمان از گلدان های گل مصنوعی و طبیعی مورد علاقه سوفیا لورن، استفاده کرده است.


این آشپزخانه با کابینت های سفید مدرن و کف مرمری خود محلی است که سوفیا لورن زمان خود را صرف آماده کردن غذا برای شام خانوادگی می کرده است. میز کوچک بیضی شکل چوبی با نمایی کهنه در وسط آشپزخانه، میز کاری مناسب و زیبا برای آشپزی فراهم کرده است.


یک نقاشی بزرگ دیگر توسط واچی، هنرمند مورد علاقه سوفیا لورن تمام یکی از دیوارهای اتاق غذاخوری را پر کرده است. میز صفحه شیشه ای و صندلی های غذا خوری پارچه ای راحت با پایه های استیل دکوراسیونی مدرن در فضا ایجاد کرد است.


طراح در این فضا نیز به دنبال طبقاتی برای نمایش ظروف عتیقه و قاب عکس های سوفیا لورن بوده و برای هماهنگی با صفحه شیشه ای میز از طبقات شیشه ای در کنج اتاق غذاخوری استفاده کرده است.

سایه های پرده های کرکره ای در مقابل پنجره سرتاسری، با دیدگاه های پانوراما از آبراه اطراف جزیره، پس زمینه ای زیبا برای مجسمه های سنگ مرمر سیاه و سفید که توسط هنرمند برجسته، هاجو،ساخته شده است، ایجاد کرده.


میز ناهار خوری شیشه ای و ظروف سفال ایتالیایی در کنار سطوح شیشه ای و نور ملایم آباژور ها، فضایی رمانتیک را در اکثر اوقات روز ایجاد می کند.

یکی از با ارزش ترین وسایل اتاق خواب لورن، پوستر زیبای بالای تخت مربوط به قرن ۱۸ است. همنشینی اشیای مدرنی مثل کنسول و آباژور ها با تخت و پاتختی و دیگر وسایل کلاسیک اتاق بدون هیچ تضاد دیداری و دوگانگی به خوبی انجام گرفته است.


میز چوبی عتیقه با نقاشی های زیبایش در گوشه دیگری از اتاق خواب تکه با ارزش دیگری است که چند قاب از پسر کوچکتر سوفیا لورن و عکسی از مراسم ملاقات با ملکه الیزابت روی آن قرار گرفته است.

چیدانه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها