رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 178781

برنامه ریزی سفر و ارزان ترین بلیط هواپیما با دیجی چارتر ۱۳۹۵-۰۵-۰۴

طی یکی دوسال گذشته آماری که برای میانگین درآمد سالانه هر خانواده منتشر شده رقم ۲۳۴میلیون ۸۳۴هزار ریال بوده است. حالا با در نظر گرفتن این رقم می شود محاسبه کرد که در کنار هزینه های متفاوتی که افراد برای گذران زندگی در نظر می گیرند اگر قصد سفر داشته باشند هزینه سفر با وسایل مختلف چه قدر برایشان خرج بر می دارد. ۱۳۹۵-۰۵-۰۴

دیجی چارتر
dir="RTL">رپرتاژآگهی/سفر با هواپیما علی رغم همه حواشی ای که پیرامونش وجود دارد اما به علت سرعت در رسیدن به مقصد، همیشه یکی از گزینه های انتخابی برای افرادی بوده است که بیشترین از اینکه بخواهند در طول راه از مسیر لذت ببرند دلشان می خواهد اوقاتشان را در مقصد سپری کنند.

میانگین قیمت بلیط هواپیما در کشور بسته به نوع هواپیما و مقصد چیزی حدود ۱۵۰تا۲۴۰هزار تومان اعلام شده اما اگر مبدا را تهران در نظر بگیرید و بخواهید سفر به شهرهای پر طرفداری مثل مشهد یا شیراز را تجربه کنید می توانید با مراجعه به وبسایت خرید آنلاین بلیط هواپیما با قیمت هایی پایین تر و خیره کننده (بین 90 تا 120 هزار تومان و حتی کمتر) روبرو شوید.

متاسفانه در ایام تعطیلات همیشه شاهد ترافیک سنگین در برخی محور های کشور هستیم و این دلیلی جز بی برنامگی ما در تفریح ندارد. افزایش روز افزون گرمای هوا و نزدیک شدن به تابستانی داغ خبر از سفرهای تابستانی و مسافرت های پر از هیجان و رنگارنگ می دهد که مختص این فصل اند. اگر به وب سایت راهنمای سفر من مراجعه کنید، با دیدنی های فراوانی از جای جای کشورمان روبه رو می شوید که از آنها بی خبر بوده اید.

چنانچه مکان و ناحیه مورد نظرتان را برای مسافرت با جستجو در اینترنت انتخاب کردید، با رصد قیمت بلیط هواپیما از طریق کانال تلگرامی به نشانی @digicharter از ارزان ترین قیمت مسیر مورد نظرتان نیز مطلع می شوید.

علاوه بر کانال، وب سایت دیجی چارتر، با طراحی یک ربات تلگرامی منحصر به فرد@digiblitbot ، به شما امکان مشاهده همه بلیط های موجود در کشور در هر مسیر و خرید آنلاین از طریق ربات را برایتان فراهم نموده است.

ارائه قیمت های بلیط چارتر در بازه زمانی یک ماهه ازدیگر ویژگی های این موتور جستجو است. در این سرویس مسافر می تواند به طور مثال قیمتهای بلیط تهران- مشهد را تا ۳۰ روز آینده در سایت مشاهده و ارزان ترین روز و تاریخ آن را برای سفر انتخاب کند. یعنی می تواند با جابجایی برنامه سفر، بهای کمتری را پرداخت نماید.

با وجود اینکه بر اساس قانون هواپیمایی کشور بلیط های چارتر قابلیت استرداد را ندارند اما تیم پشتیبانی دیجی چارتر با تلاش و پیگیری این قابلیت را برای مسافرین خود محقق نموده است.

با استفاده از فناوری های به روز ارائه شده توسط این تیم http://digicharter.ir/، از بی برنامگی در سفر و ترافیک های شدید در جاده ها رها شده و با هزینه کم از نقاط مختلف و جذاب کشور پهناور ایران دیدار میکنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها