رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 186706

مضرات مصرف گیاه زنیان و عرق آن

نکته :

1- در زمان مصرف این دارو آب زیاد بنوشید .

2- روزانه بیشتر از سه استکان میل نکنید.

3- این چای برای مادران باردار و شیرده توصیه نمیشود

مضرات زنیان

آگهی مرتبط :

عصاره آرکاد 5

امروزه در دنیا توجه زیادی به تناسب اندام و وزن مناسب می شود زیرا وزن بدن به عنوان یک معیار سلامت در طول زندگی شناخته شده است. در واقع افزایش وزن و چاقی نشانه ای از بر هم خوردن تعادل یا سلامت بدن است و هرگونه انحراف از وزن مطلوب، زنگ خطری برای ابتلا به بیماریها از جمله بیماریهای قلب و عروق، فشارخون، دیابت، سرطان و سوءتغذیه میباشد
داروی لاغری عمو عطار شامل یک بسته چای گیاهی لاغری , محلول چربی سوز(این محلول با فعال کردن نظام چربی سوزی بدن باعث آب کردن چربی های شکم و پهلو میشود ) , ژل لاغری (این محصول باعث سوزاندن اسیدهای چربی متراکم و سلولئید های پوست می گردد . مصرف این ژل ، بدون نیاز به ماساژ ، پوست را سریعا تقویت و سفت کرده و مانع بازگشت مجدد چربی ها و سلولئیدها به آن می گردد .)

( یکی از دلایلی که برای این محصول اسم نمیگذاریم این است که از انواع مشابه و تقلبی آن جلوگیری شود . بنابراین تنها مرجع پاسخگو برای این محصول سایت عمو عطار دات کام بوده و محصولات مشابه به هیچ عنوان مورد تایید ما نمیباشد.)

1- چای لاغری :

از آنجایی که معمولا دم کرده ها و جوشانده های گیاهی با طعم بد و بوی نامطبوع هر مصرف کننده ای را فراری میدهند و از ادامه راه دلسرد میکند گروه عمو عطار با تحقیق بسیار فرآورده ای منحصر به فرد را تولید کرده است که یکی از محاسنش طعم دوست داشتن "چای لاغری " آن است که باعث میشود برای مصرف آن میل بیشتری پیدا کرده و با استفاده از آن در حین انجام امورات روزانه خود پشت میز کار خود و یا حتی در هنگام استراحت سیستم چربی سوزی بدنتان را با ترکیبات کاملا ایمن واثر بخش فعال کنید و لحظه به لحظه از توده چربی خود بکاهید .

در این نوع چای 12 نوع گیاه بسیار موثر بکار برده شده که به عنوان لاغر کننده های اصلی 5مزیت عمده دارد .
1- واداشتن متابولیسم بدن به چربی سوزی به شکلی که در کل 24ساعت حتی وقتی که در خواب هستید چربی ها را میسوزاند .
2- جلوگیری از تجمع مواد قندی
3- از بین بردن بسیار موثر اشتهای کاذب
4- بکار واداشتن روده های کم کار ورفع موثر یبوست
5- آرامش بخش :بخشی از عصاره های به کار رفته در این چای عصاره گیاه بهار نارنج , سنبل اطیب و گل گاو زبان بوده که باعث ایجاد آرامش و نشاط بدون وابستگی به دارو میشود.

مصرف این چای به تنهایی باعث کم شدن دو الی چهارسایز در ماه میشود. " روش مصرف این دارو همراه با مرسوله ارسال خواهد شد " .

نکته :

1- در زمان مصرف این دارو آب زیاد بنوشید .

2- روزانه بیشتر از سه استکان میل نکنید.

3- این چای برای مادران باردار و شیرده توصیه نمیشود.

2- محلول چربی سوز :
یکیاز بزرگتری ایرادات وارده به داروهای لاغر کننده از دست دادن آب و مواد معدنی مورد نیاز بدن میباشد این عامل علاوه بر اینکه باعث چین و چروک و افتادگی پوست میشود به اعضای داخلی بدن از جمله کلیه ها , کبد , قلب , و سیستم عصبی انسان آسیب های جدی و بعضا جبران ناپذیری وارد میسازد.ضمن اینکه اثر این نوع کاهش وزن کاملا موقتی بوده و به محض اینکه مصرف دارو قطع شود, بدن دوباره شروع به جذب آب میکند و چه بسا فرد از قبل هم بیشتر چاق شود.این محلول که ترکیبی از عصاره های شنبلیله , جنسینگ , ژینکو , زیره , رازیانه , آویشن , زنیان و .. بر روی کبد و کیسه صفرا اثر فعال کننده دارد و به مقدار قابل توجهی دارای پتاسیم-فسفر-کلرور منیزیم-کلرورسدیم-گوگرد-ویتامین های گروه B و ویتامین D می باشد.ضمن اینکه باعث میشود تا طی دوره درمان علاوه بر اینکه آب اضافه ای را از دست ندهید توسط عصاره های جنسینگ و ژینکو بدن و سیستم گردش خون تقویت شده و انرژی زیادی را به دست بیاورید.این محلول باعث میشود تا جذب آب در بدن کم شود و نه اینکه آب موجود در بدن را کاهش دهد و این شاید یکی از برترین مزیت های موجود در این محلول باشد.مصرف به تنهایی این دارو باعث کم شدن دو الی چهار کیلو از وزن بدن درماه میشود.

3- ژل لاغری :

ژل های لاغری به خاطر اثر فوری و بازدهی بالای آن این روزها در بازارهای جهانی طرفداران زیادی پیدا کرده است.اما استفاده ناآگاهانه و بعضا محصولات تایید نشده باعث شده تا علاوه بر اینکه نتیجه مطلوبی حاصل نشود . اثر آن پس از مدتی از بین رفته و مشکلات پوستی زیادی برای مصرف کننده آن به وجود بیاورد.انواع تقلبی ژل های لاغری در بازار (که به اسم کشورهایی چون آلمان , فرانسه و انگلیس عرضه میشوند) از تنفس پوست جلوگیری میکند و این امر موجب میشود تا سلول های پوست نتوانند اکسیژن لازم را دریافت کنند .تیرگی, لکه های ماندگار,جوش های ریز , خارش و سوزش های موقت پوست, احساس گر گرفتگی و التهاب در محلی که ژل مالیده می�


...
...
...


) .توصیه هایی در باره تغذیه همراه با مرسوله فرستاده میشودکه رعایت آنها تاثیری در عملکرد داروها ندارد اما برای سلامت کلی بدن مفید است و هر فرد سالمی هم با رعایت کردن این نکات میتواند از نشاط و شادابی بیشتر در زندگی برخوردار شود.

داروی لاغری عمو عطار کاملا ضمانت شده است و چنانچه پس از پانزده روز تغییری را احساس نکردید کل وجه شما بدون هیچ قید و شرطی مسترد خواهد شد .

مجموع این بسته دارویی شامل : چای گیاهی , محلول و ژل لاغری به صورت کامل برای یک دوره درمانی به مدت یک ماه با ضمانت 45000تومان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها