رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 198962

وصیت مرحوم آیت‌الله خزعلی برای سردار سلیمانی

ساعت 24- بیت مرحوم آیت‌الله خزعلی به بهانه فرا رسیدن عید سعید غدیر و روز بیعت با ولایت در نامه‌ای به سردار قاسم سلیمانی بخشی از وصیت‌نامه آن مرحوم را منتشر کردند.

سردار سلیمانی
در متن این نامه آمده است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

حضور گرامی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی

سلام علیکم

فرا رسیدن عید سعید غدیر و روز بیعت با ولایت را تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

تقارن این ایام با سالگرد ارتحال خادم غدیر، مرحوم آیت‌الله خزعلی(ره) موجب شد تا وصیت ایشان را به استحضار جنابعالی برسانیم که فرمودند: « سلام مرا به سردار سلیمانی برسانید و بر دستان پرتوان آن پرچمدار سپاه اسلام بوسه زنید» ما نیز به تبعیت از ایشان، وظیفه خود می‌دانیم از رشادت‌های مخلصانه و سیاست‌های حکیمانه جنابعالی که موجب حفظ نظام و امنیت کشور و منطقه گردیده و دشمنان را در رسیدن به آمال خام و مطامع خیالی‌شان سخت مایوس ساخته، تشکر و تقدیر نماییم.

همان‌طور که پدر بزرگوارمان ، دلاوری‌های جنابعالی را به پیشتازی مالک اشتر و عقب راندن سپاه فتنه خیز معاویه تشبیه می‌کردند ما نیز اطمینان داریم که این بار هیچ خدعه و نیرنگی حتی اگر در هیات قران بر سر نیزه بالا رود، نمی‌تواند در صفوف محکم و بنیان مرصوص یاران علی (ع) خللی ایجاد کند و مالک رشید اسلام را در لحظه های نهایی پیروزی بازگرداند. بدون شک رهبری مسدد و مقتدر، مقاومت ملت بزرگ ایران و جان فشانی و پایمردی شما جلوداران سپاه اسلام، نابودی خصم و فرارسیدن فتح مبیین را به دنبال خواهد داشت که : نصر من الله و فتح قریب ...

و ما در این صراط اقوم، پای در جای گام های استوار شما می‌نهمیم و تا پایان این مسیر خطیر و راه رو به ظهور، در کنارتان می‌مانیم. باشد تا خدای متعال شما و ما را از مجاهدین ثابت قدم در عصر غیبت و زمینه سازان ظهور دولت حق قرار دهد. ( ان‌شاء‌الله تعالی)

یا لیتنا کنا معکم فنفوز فوزاً عظیماً

بیت مرحوم آیت الله خزعلی (ره)»

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها