رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 219577

برانکو نتیجه ال کلاسیکو را پیش بینی کرد

ساعت 24- سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه رئال با نتیجه 3 بر 2 برنده ال کلاسیکو است، گفت: با توجه به پیروزی روز گذشته برابر ماشین سازی، امروز با خیالی راحت دیدار ال کلاسیکو را تماشا می کنم.

«برانکو ایوانکوویچ» امروز - شنبه - در حاشیه دیدار تدارکاتی پرسپولیس برابر مقاومت تهران که در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار امشب ال کلاسیکو افزود: من طرفدار رئال مادرید هستم و این تیم را تشویق می کنم. یک مربی و بازیکنی که اکنون در رئال هستند، زمانی شاگرد من بودند.

وی اظهار داشت: لوکا مودریچ در کنار رونالدو مهمترین بازیکن رئال است و البته اکنون بارسلون در بحران قرار دارد اما این دیدار شرایط خاص خودش را دارد و وضعیت فعلی تیم ها مهم نیست که کدام تیم در اوج است. همانند شهرآورد تهران که نباید به جایگاه تیم های پرسپولیس و استقلال در جدول نگاه کنیم.


برانکو همچنین در خصوص دیدار برابر پدیده در مشهد اظهار داشت: دیدار سختی برابر پدیده داریم و امیدواریم بتوانیم پیروز مسابقه باشیم. البته سازمان لیگ از پرسپولیس خواست که این مسابقه یک روز عقب بیافتد و در روز جمعه 19 آذر برگزار شود که این موضوع را قبول کردیم و مشکل خرید بلیت هواپیما نیز حل شده است.


برانکو در خصوص دیدارهای تدارکاتی نیز گفت: در دیدارهای تدارکاتی همه بازیکنان می توانند بازی کنند و این دیدارها در هفته های آینده نیز خواهد بود تا انگیزه ای برای بازیکنان جوان باشد.


وی با تاکید بر اینکه تمرکزمان تنها برروی دیدارهای خودمان است، تصریح کرد: مساوی هیچ معنی ندارد و به نیم فصل نزدیک می شویم و لیگ برتر همچنان ادامه خواهد داشت.


برانکو در خصوص گل نزدن های مهدی طارمی و درخشش ساسان انصاری بازیکن فصل گذشته این تیم در فولاد خوزستان گفت: انصاری بازیکن حرفه ای است که فوتبال خوبی از خود به نمایش می گذارد و او یک موقعیت خاص در فولاد داشت و می خواست از پرسپولیس جدا شود و این موضوع برای ما تمام شده و دیگر به آن فکر نمی کنم و حتی به دیدار روز گذشته نیز فکر نمی کنم و بازی برابر پدیده از اهمیت زیادی برخوردار است.


وی در پاسخ به این سئوال که پدیده برابر تیم های بزرگ خوب نتیجه می گیرد، یادآور شد: این ترس را داریم، چرا که پدیده تیم بسیار سرسختی است و سال گذشته در هر دو دیدار با این تیم مساوی کردیم و مسابقه این تیم برابر تراکتورسازی و ماشین سازی را دیدم و مقابل تیم های بزرگ بسیار خطرناک ظاهر می شود.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جذب دو بازیکن استقلال خوزستان در نیم فصل گفت: قصد داریم در نیم فصل تیم را تقویت کنیم و هنوز مشخص نیست که کدام بازیکن و از کدام تیم را جذب می کنیم.


برانکو همچنین گفت: در لیگ امسال فکر می کنم در صورت برابر بودن امتیازها، قانون تعیین تیم قهرمان تغییر کرده و دیدارهای رودر رو دو تیم قهرمان را مشخص می کند و این در حالی است که ما کم گل می زنیم در شرایطی که در هر مسابقه 6 تا 7 موقعیت مسلم گلزنی داریم که در بازی سازی ها به دست می آید و منتظریم که مهدی طارمی و سایر بازیکنان برایمان گل بزنند.


وی با تاکید براینکه بهترین روانشناس برای یک تیم تمرین خوب است، در خصوص لو ندادن ترکیب تیمش گفت: این از موارد شیرین است که این همه بازیکن خوب داریم.


برانکو در خصوص قهرمان لیگ برتر نیز گفت: تیم های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی تبریز سه تیمی هستند که برای قهرمانی می جنگند و شاید استقلال مقداری عقب مانده اما لیگ ادامه دارد و مسیر طولانی را پیش رو داریم.


وی ادامه داد: قوی ترین و بهترین بازیکن تراکتور نیز به نظر من سرمربی این تیم یعنی امیر قلعه نویی است چرا که بیشترین عنوان را در زمان مربیگری کسب کرده و تراکتور را در مسیر کوتاهی به جایگاه اصلی آورده است و من به دوستی و رفاقتی که با قلعه نویی دارم افتخار می کنم و دوستی در فوتبال در کنار رقابت بسیار قشنگ است.


برانکو در خصوص داوری نیز گفت: محمدرضا فغانی اولین مرتبه بود که برای دیدار پرسپولیس قضاوت می کرد و دو اشتباه بزرگ داشت. یک مرتبه صحنه ای که در بیرون محوطه خطا رخ داد که قبل از آن آفساید بود و حتی کفش بازیکن حریف بیرون محوطه افتاده بود و دیگری خطایی که روی ولادیمیر اتفاق افتاد و این موارد به خاطر کم تجربگی داوران است که اتفاقا همیشه به ضرر پرسپولیس نیز بوده است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها