رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 230332

پاسخ جالب سروش رفیعی به مدیرعامل استقلال

ساعت 24- مدیرعامل استقلال می‌گوید تیمش بازیکنی می‌خواهد که عاشق آبی های پایتخت باشد.

سیدرضا افتخاری در حاشیه تمرین استقلالی‌ها در جمع خبرنگاران درباره وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه، گفت: یکسری مذاکرات با برخی بازیکنان داشتیم. سروش رفیعی از این بازیکنان بود که به نمایندگان باشگاه استقلال گفته بود که می‌خواهد به پرسپولیس بپیوندد. من با قلعه‌نویی در این باره صحبت کردم و او گفت که دل سروش رفیعی در پرسپولیس است. ما نمی‌توانیم زوری کسی را به استقلال بیاوریم. استقلال بازیکنی می‌خواهد که عاشق این تیم باشد.

افتخاری ادامه داد: گزینه بعدی ما رحیم زهیوی بود که در دفتر خودم با او قرار داشتم و دو ساعت با هم حرف زدیم. با هم به توافق رسیدیم و دست دادیم. قرار شد به استقلال خوزستان برود تا رضایت‌نامه‌اش را بگیرد ولی به این بازیکن رضایت‌نامه ندادند. در قرارداد او بندی وجود داشت که بر اساس آن می‌توانست در صورت داشتن پیشنهاد خارجی از استقلال خوزستان جدا شود. در کل قسمت نشد که به استقلال بیاید و به یک تیم قطری پیوست. بازیکن دیگری که مدنظر ما بود سجاد شهباززاده بود که با او صحبت کردیم و جلسه‌ای با او برگزار کردم. شهباززاده به ما گفت که شرایط را بررسی می‌کند و اگر باشگاهش موافقت کند به استقلال می‌پیوندد. هنوز به ما خبر نداده و نمی‌دانم که می‌تواند به جمع ما اضافه شود یا نه ولی خودش گفت که دوست دارد به استقلال بیاید.

وی درباره وضعیت آندرانیک تیموریان، گفت: با این بازیکن و مدیرعامل و سرمربی ماشین سازی صحبت کردیم. آنها به دنبال معاوضه هستند. قرار است منصوریان شرایط را بررسی کند و در نهایت تصمیم‌گیری کنیم. خود تیموریان مصمم است که به استقلال بیاید. باشگاه ماشین سازی هم قول همکاری داده است. از طرفی به دنبال یک بازیکن خارجی هستیم که نمی‌توانم اسمش را بگویم. اگر قرار باشد اسمش را بگویم مشخص می شود او چه کسی است. با او مذاکره داشتیم و اگر بتواند رضایت‌نامه‌اش را بگیرد به استقلال می‌آید.

مدیرعامل استقلال درباره خروجی‌های تیمش، گفت: ما امشب با منصوریان جلسه‌ای داریم که راجع به خروجی استقلال تصمیم‌گیری می‌کنیم .فرصت کمی داریم تا به AFC‌ لیست‌مان را اعلام کنیم. باید تا آخر هفته نتیجه را به AFC‌ بگوییم. جلسه ما امشب ساعت ۲۲ خواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی درباره روند تیمش در ادامه فصل، بیان کرد: در نیم فصل اول و در چهار هفته نخست من در استقلال نبودم. بعد از اینکه به این تیم اضافه شدم روند تیم رو به رشد شد و تنها یک باخت داشتیم. نمی‌توانیم بگوییم نتیجه استقلال بد بوده است البته عالی نبودیم ولی خوب نتیجه گرفتیم. نبود چند بازیکن کلیدی به ما لطمه زد ولی به تدریج که بازیکنان به تیم اضافه شدند شرایط فرق کرد و دیدید در مقابل سپاهان چقدر خوب کار کردیم. با اضافه شدن یکی دو نفر تیم ما مشکل خاصی نخواهد داشت و روند رو به رشد خود را ادامه می‌دهد.

افتخاری در پاسخ به سوالی درباره قهر استیو جونز مربی بدنساز استقلال، گفت: جونز به خاطر مسائل مالی استقلال کارهایش انجام نشد و نتوانست به خارج برود. مساله پولی او مربوط به همان پولی بود که از حساب باشگاه برداشته شد. او به همراه سه بازیکن خارجی ما باید پولشان را از آنجا بر می‌داشتند با این حال این مساله حل نشد ولی تا آخر همین هفته مشکل جونز هم حل می‌شود.

وی در واکنش به پرسشی درباره تجمع هواداران استقلال در مقابل ساختمان این باشگاه، بیان کرد: هواداران نگفتند که من برکنار شوم در ضمن باید همه هواداران استقلال را در نظر گرفت و حرف‌ها و کارهای دو نفر نمی‌تواند ملاک قرار بگیرد. کسانی که فکر می‌کنند در استقلال خبری است باید بدانند که اگر من بروم هم کسی مثل من سر کار می‌آید و آنها به چیزی که می‌خواهند نمی‌رسند. خودشان را به این در و آن در نزنند، دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی هستند تا ببینند پشت صحنه این اتفاقات چه کسانی هستند. باشگاه دولتی است، استقلال جای کوچکی نیست که با شعار دو نفر در آن تغییری ایجاد شود. اینجا خیلی محکم‌تر از چیزی است که برخی‌ها فکر می‌کنند. هواداران بازیچه این افراد قرار نگیرند. کسانی که دست‌شان از منافع کوتاه شده است. باشگاه استقلال در حال سالم‌سازی است. بعد از این جایی برای ناسالم‌ها نیست. من هم از استقلال بروم همین راه ادامه دارد چون خواست دولت این است.

افتخاری در پایان در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد برخی از بازیکنان جوان استقلال درخواست تمدید قراردادهایشان را رد کرده‌اند؟ گفت: چنین چیزی صحت ندارد. هر کسی را منصوریان معرفی کند قراردادش تمدید می‌شود و کسی از تمدید قراردادش سر باز نزده است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها