رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 230488

توصیف خاص سردار سلیمانی از آیت‌الله هاشمی(ره): او همان حالتی که از اول داشت را تا آخر حفظ کرد؛ گاهی تاکتیک‌های متفاوتی داشت ولی هم استکبار ستیز بود، هم دشمن ستیز

ساعت24-چهره‌های سیاسی و نظامی مختلفی در مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی حاضر شده بودند. یکی از برنامه‌ های تلویزیونی به سراغ برخی از این چهره‌ها رفته بود تا توصیف آیت الله هاشمی از نگاه چهره‌هایی همچون سردار سلیمانی، احمد توکلی، قالیباف و... را ثبت کند

سردار سلیمانی
شبکه خبر در گزارشی که از مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه تهران و نماز رهبر انقلاب بر پیکر رئیس فقید مجمع مصلحت نظام، پخش می‌کرد، به سراغ چهره‌های سیاسی و نظامی حاضر در مراسم رفت تا توصیف آن‌ها از آیت الله هاشمی رفسنجانی را ثبت کند.

چهره های مختلف هر کدام با شناختی که از آیت الله هاشمی رفسنجانی داشتند، به توصیف او پرداختند.

هادی خامنه‌ای گفت:«آقای هاشمی رفسنجانی ذوب شده در امام و انقلاب بودند.»

سردار قاسم سلیمانی هم که در این مراسم حضور داشت، آیت الله هاشمی اینگونه را توصیف کرد:«آقای هاشمی همان حالتی که از اول داشت تا آخر داشت گاهی اوقات تاکتیک‌های متفاوتی داشت ولی هاشمی هم استکبار ستیز و هم دشمن ستیز بود.»

در میان این مقامات نظامی و چهره‌های سیاسی، علی اکبر صالحی نیز خود را به مراسم رسانده بود. او، هاشمی را «چهره‌ای امیدوار به آینده» توصیف کرد. احمد توکلی نیز که به عنوان چهره منتقد سیاست‌های آیت الله هاشمی رفسنجانی شناخته می‌شود، اظهار کرد: آقای هاشمی در بزنگاه‌های تقابل قدرت وظیفه اش را انجام می‌داد.»

در قسمت پایانی این گزارش، نوبت به قالیباف رسید، او در رابطه با آیت الله گفت: همیشه به نفع انقلاب و مردم تصمیم میگرفت.
منبع: خبرآنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها