رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 230525

بازتاب مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در رسانه‌های خارجی

ساعت24-برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام که روز سه‌شنبه در دانشگاه تهران برگزار شد، در رسانه‌های خبری جهان بازتاب یافت.

برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام که امروز سه‌شنبه در دانشگاه تهران برگزار شد، در رسانه‌های خبری جهان بازتاب یافت.

وب‌سات «رادیو آزاد اروپا» در گزارشی نوشت که مراسم تشییع رئیس‌جمهور اسبق ایران در تهران درحال برگزاری است.

بازتاب مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در رسانه‌های خارجی

براساس گزارش این وب‌سایت در این مراسم جمع کثیری از مقامات کشوری و لشکری ایران شرکت کرده اند.

شبکه خبری «بی‌بی‌سی» نیز با انتشار تصاویری از مراسم تشییع پیکر رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام نوشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از چهره‌های برجسته انقلاب اسلامی بود که یک‌شنبه‌شب در سن 82 سالگی به علت عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.

بازتاب مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در رسانه‌های خارجی

شبکه تلویزیونی فرانس 24 نیز مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی را پخش کرد.

فرانس 24 ضمن پخش این تصاویر بطور مختصر به سابقه دوران انقلاب وی و همچنین دوران جنگ ایران و عراق و برنامه هسته ای ایران اشاره کرد.

بازتاب مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در رسانه‌های خارجی

شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی نیز در زیر نویس خبر فوری خود اعلام کرد: مردم زیادی برای تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی در مراسم حاضر شده اند.

شبکه تلویزیونی آمریکایی سی ان ان نیز مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی و حضور مردم و مسئولان را بصورت زنده پخش کرد.

وبگاه شبکه خبری «ای‌بی‌سی» طی گزارشی ضمن اشاره به مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه تهران به معرفی سوابق مبارزاتی وی در دوران انقلاب اسلامی و مسؤلیتهای مختلف ایشان در نظام جمهوری اسلامی پرداخت.

شبکه خبری «سی‌بی‌اس» نیز گزارش داد که مردم ایران و مقامات این کشور با وجود اختلاف‌ها در زمینه‌های مختلف امروز در دانشگاه تهران حاضر شدند تا پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تشییع کنند.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها