رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 230536

آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره وفادار به امام و رهبری بود

ساعت24-نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تسلیت درگذشت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره وفادار به رهبری و امام راحل بود.

آیت الله عسگر دیرباز روز دوشنبه افزود: شخصیت آیت الله هاشمی برای ملت ایران شخصیتی ناشناخته نیست مبارزات او در قبل از انقلاب و تلاش های او پس از انقلاب همه برای ملت ایران آشکار است.
وی اظهار کرد: آیت الله رفسنجانی در مبارزه با رژیم ستمشاهی نقش برجسته ای داشته و همواره با تبعیت از امام راحل حرکت کرده است.
آیت الله دیرباز با بیان اینکه رهبری محور وحدت و عزت است، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره پیرو رهبری و همراه ایشان بوده و به رغم وجود برخی اختلاف نظرها هرگز از علاقمندی وی به رهبری کاسته نشد.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نظام اسلامی بر پایه ولایت فقیه استوار است گفت: تبعیت از ولایت فقیه و رهبری همواره باید فصل الخطاب ما باشد و تا آخرین نفس به آرمان های انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های شهدا پایبند باشیم.
آیت الله دیرباز ادامه داد: بر همه وظیفه است در هر رده و مسولیتی که هستند به این مهم توجه داشته و برای خدمت به نظام اسلامی و پیشرفت و اعتلای کشور تلاش کنند.
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از عمری مجاهدت عصر روز یکشنبه درسن 82 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها