رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 230930

توصیه آقای گل به سروش رفیعی

ساعت 24- فرشاد پیوس، آقای گل تاریخی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس امروز 55 ساله شد.

فرشاد پیوس از تمام افرادی که در 3 روز اخیر به او تولدش را تبریک گفته اند تشکر می کند و می گوید :«وقتی بعد از 19 سال خداحافظی از فوتبال می بینم مردم اینگونه به من محبت دارند شرمنده می شوم. واقعا این هواداران هستند که ما را زنده نگه می دارند.»


پیوس فوت کاظم سید علیخانی و حبیب زرین نام را تسلیت گفته و می گوید: «متاسفم از این که باشگاه پرسپولیس ،فراموش کرده کاپیتان سابق پرسپولیس فوت کرده است و دریغ از یک شاخه گل برای تسلا به خانواده سید علی خانی ...»


پیوس اما در مورد وضعیت پرسپولیس امروز گفتنی ها دارد. او می گوید: «سایپا انگیزه بسیار زیادی برای موفقیت دارد و می خواهد با تمام وجود به اوج برگردد اما پرسپولیس آنقدر قدرتمند شده است که در ورزشگاه آزادی فوتبال جاندار پرسپولیس در هر شرایطی از سایپا سر خواهد بود و پرسپولیس روز جمعه 35 امتیازی خواهد شد.»


پیوس در پایان اشاره به حضور سروش رفیعی کرده ومی گوید: «سروش رفیعی یکی از بهترین های امروز لیگ برتر است و در شرایط ویژه ای به جمع سرخپوشان آمده است. او پیراهن شماره 7 را هم بر تن کرده که کارش را سخت می کند و به عنوان یک جوان که هم سن فرزند من هم هست به او توصیه می کنم که مواظب پیراهنی که بر تن خواهد کرد باشد. این پیراهن ممکن است هم او را تا بالاترین نقطه فوتبال ایران بالا ببرد و هم می تواند در صورت ناکامی، یک فوتبالیست را محو کند.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها