رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 231807

طرح آمریکا برای ربودن سردار سلیمانی

ساعت 24- آمریکا باید بداند که نمونه هایی همچون سردار سلیمانی در نیروهای مسلح ایران وجود دارند و در زمان مناسب آنها هم وارد میدان خواهند شد، همین که آمریکایی ها از وجود فرماندهی مانند سردار قاسم سلیمانی عصبانی هستند، برای ایران خوشایند است.

سردار سلیمانی
آمریکایی ها با راه اندازی سازمان های گوناگون جاسوسی، اطلاعاتی و امنیتی علاوه بر اقدامات تروریستی و خرابکاری های سازمان یافته در دیگر کشورهای دنیا، اقدام به ربودن افراد تأثیر گذار و مهم کشورهای مستقل می کنند.


آمریکایی ها در بحرانی که خود در منطقه غرب آسیا به وجود آورده اند، گرفتار شده اند.

عامل شکست های آمریکا در سوریه و عراق، جمهوری اسلامی ایران و تأثیرگذاری مثبت بر تحولات منطقه است.

جمهوری اسلامی ایران از آغاز خیزش جنایتکارانه گروه های تروریستی تکفیری در سوریه و عراق، به مقابله با آنها پرداخت و توانست با بهره بردن از بخش کوچکی از ظرفیت های خود، نه تنها از پیشروی های تروریست های تفکیری وهابی بکاهد بلکه آنها را به عقب هم براند.

طرح و برنامه های عملیات نظامی جمهوری اسلامی ایران که از سوی سرداران نیروهای مسلح کشورمان برنامه ریزی می شود، بر طرح و عملیات آمریکایی ها و دیگر حامیان منطقه ای تروریست ها پیروز شد، به گونه ای که اهداف و برنامه های حامیان تروریسم در منطقه از بین رفت.

یکی از تأثیر گذارترین افراد و اشخاصی که در صحنه تحولات منطقه نقش مهم و اساسی را ایفا کرده است، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران است.

برنامه ریزی و طرح و عملیاتی که از سوی او در جنگ عراق و سوریه به کار شده است، دست برتر ایران را به خوبی در بحران غرب آسیا به اثبات رسانده و توانسته با کمترین هزینه بهترین و بیشترین نتیجه مطلوب را برای ایران و جبهه مقاومت همراه داشته باشد.

آمریکایی ها که برای تغییرات در غرب آسیا برنامه ریزی کرده بودند و برای رسیدن به آن هم یک زمان مشخص را تعیین کرده بودند، اکنون از رسیدن به دستاوردهای برنامه ریزی شده خود بسیار دور شده اند.

حلب با مدیریت و درایت جمهوری اسلامی ایران و البته با مشارکت روسیه آزاد شد. آزادی حلب یک پیروزی بزرگ برای ایران، سوریه و روسیه است.

عراق هم با تحولات مثبت روبرو است، عملیات برای آزادی موصل از چنگ داعش همچنان ادامه دارد و مناطق زیادی از این بخش از خاک عراق آزاد شده است.

راضی کردن روسیه برای ورود به بحران غرب آسیا به ویژه سوریه، کار آسانی نبود اما ایران توانست سرانجام با گفت وگوهای منطقی و تأثیر گذار مسکو را با خود در سوریه همراه کند.

نقش سردار سلیمانی در این مرحله از بحران سوریه را نمی توان نادیده گرفت. چند دور مذاکره با پوتین بر سر بحران غرب آسیا سرانجام به نتیجه رسید و در عین ناباوری آمریکایی ها، روسیه هم وارد میدان شد.

آمریکایی ها همه اتفاقات بدی که برای آنها در منطقه می افتد از چشم ایران و به ویژه شخص سردار سلیمانی می بینند.

مقامات سیاسی و نظامی آمریکا بارها سردار سلیمانی را تهدید کرده و مانعی بر سر راه خود معرفی کرده اند. اخبار دروغ و هدفداری از سوی رسانه های آنها علیه او منتشر شده اما نتوانستند اقدامات او را مهار کنند.

شاید مدتها است که مقامات آمریکایی در سر اقدام به ترور یا ربودن سردار اسلام را دارند، اما تاکنون موفق نشده اند.

اما اکنون این آرزوی خود را بر زبان می آورند، چرا که جای ضرباتی که از سوی سردار به آمریکا وارد شده بسیار دردناک شده است.

به همین خاطر یکی از پژوهشگران موسسه آمریکن اینترپرایز پیشنهاد داده است دولت ترامپ سردار سلیمانی را برباید!

مایکل روبین دلیل پیشنهاد خود را شکست هایی عنوان کرده که آمریکا به واسطه نقش آفرینی ایران و سردار سلیمانی متحمل شده است و تصور می کند برای این که شکست های آمریکا پایان یابد، حتی دست به آدم ربایی هم می زند.

اعلام چنین پیشنهاد و طرحی از سوی یک اندیشکده معروف آمریکا، علاوه بر این که رفتارهای تروریستی این کشور را نشان می دهد، عمق درماندگی ایالات متحده در مقابل ایران را هم به اثبات می رساند، تا جایی که از سر استیصال می خواهد یک سردار سپاه اسلام را که توانسته است تروریست های تفکیری را به زانو در آورد بربایند.

آمریکایی ها آیا می توانند فرماندهی که هنگام سخنرانی ابوبکر البغدادی روبروی او نشسته بود بدون این که داعشی ها متوجه حضور او شوند بربایند؟!

آمریکا باید بداند و متوجه باشد که نمونه هایی همچون سردار سلیمانی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وجود دارند و در زمان مناسب آنها هم وارد میدان خواهند شد، همین که آمریکایی ها از وجود فرماندهی مانند سردار قاسم سلیمانی عصبانی هستند، برای ایران خوشایند است.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها