رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 234325

بازگشت ربیع خواه و مسلمان؛

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صبا با سه محروم جدید

ساعت24-سه بازیکن پرسپولیس با دریافت اخطار در بازی با گسترش فولاد دیدار با صبای قم را از دست دادند تا ترکیب تیم برانکو بار دیگر دستخوش تغییر شود.

پرسپولیس
از جمع دو اخطاره های پرسپولیس سیدجلال حسینی، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی در بازی با گسترش فولاد اخطار گرفتند تا از بازی بعدی محروم شوند.

این نفرات خیال شان برای بازی های حساس با تراکتورسازی و استقلال راحت شده و به همین دلیل اخطار گرفتن شان تا حدی سوال برانگیز است.

به این ترتیب برانکو ایوانکوویچ در بازی هفته آینده برابر صبای قم بار دیگر باید تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کند و خبر خوب برای او بازگشت محسن ربیع خواه و محسن مسلمان است.

طبعا علیرضا بیرانوند کماکان گلر اول است و در غیاب حسینی، زوج محمد انصاری در خط دفاعی حسین ماهینی خواهد بود تا ربیع خواه به جای خود بازگردد.

در سمت راست هم احتمالا صادق محرمی که در دو بازی اخیر عملکرد خوبی داشته بار دیگر ثابت بازی خواهد کرد.

با توجه به محرومیت طارمی، احتمالا برانکو وحید امیری را به خط حمله می برد تا در کنار علی علیپور قرار بگیرد و در خط هافبک نیز کمال کامیابی نیا، مسلمان، سروش رفیعی و رامین رضاییان گزینه های محتمل هستند.

پرسپولیس که با 4 امتیاز اختلاف نسبت به تراکتورسازی در صدر جدول قرار دارد روز شنبه هفته آینده به مصاف صبای قم ته جدولی خواهد رفت.

نامه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها