رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 237211

ممنوعیت نام بردن از آیت‌الله هاشمی در سیما؟

ساعت 24- غلامعلی رجایی، مشاور مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در یادداشتی از ممنوعیت بردن نام هاشمی در سیما یاد کرده است.

آیت الله هاشمی رفسنجانی
به گزارش جماران، در این یادداشت تلگرامی آمده است: «این روزها کارم شده است مصاحبه و سخنرانی درباره دهه مبارکه فجر و ویژگی‌ها و ابعاد گوناگون شخصیتی هاشمی عزیز. صبح تا ظهر چهارشنبه سه مصاحبه داشتم با سایت تاریخ ایرانی و خبرگزاری ایرنا و رادیو ایران و شب هم سخنرانی در جمع تعدادی از دوستان بهشهری در تهران و دیشب هم سخنرانی در جمع ماهانه بعضی از مبارزین قبل از انقلاب در شرق تهران.

در دو هفته آینده هم به مناسبت فرا رسیدن چهلم هاشمی عزیز به شش استان سفر خواهم داشت. گفته بودم به زودی بی‌مهری‌ها نسبت به هاشمی بزرگ از سر گرفته خواهد شد.

دیشب حدود ساعت یازده شب پس ازسخنرانی که به محضر عارفی شتافتم، بعضی از دوستان همدل به سراغم آمدند و با تعجب گفتند: هنوز چهلم آیت‌الله هاشمی تمام نشده است که صداوسیما حتی از بردن نام ایشان هم ابا می‌کند. پرسیدم: مگر چه شده است؟ گفتند: در اخبار ساعت ۱۴ دیروز سیما وقتی گوینده خبر می‌خواند که در دوازدهم بهمن ماه رهبری به رسم همه ساله بر سر مزار امام حاضر شد، در ادامه گفت رهبری همچنین بر مزار رییس فقید مجمع تشخیص حاضر شد و در عبارتی معنادار بدون آن که بگوید رهبری بر مزار دوست شصت ساله‌اش قرآن خواند افزود: «و برای ایشان از خداوند طلب عفو کرد!»

منبع:ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها