رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 241144

دوپینگ دو بازیکن لیگ برتر فوتبال/اسامی دوپینگی ها اعلام می شود

ساعت 24- رئیس کمیته پزشکی ورزشی فدراسیون فوتبال از نتایج مثبت تست دوپینگ دو فوتبالیست شاغل در لیگ برتر خبر داد.

دوپینگ.jpg
به گزارش فدارسیون فوتبال، دکتر توحید سیف برقی رئیس کمیته پزشکی دراین باره گفت:ستاد مبارزه با دوپینگ نتایج تست دوپینگ مسابقات لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس دو نمونه تست دوپینگ بازیکنان فوتبال شاغل در لیگ برتر مثبت اعلام شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: براساس اعلام آزمایشگاه در نمونه های مثبت اعلام شده، ماده ممنوعه آنابولیک استروئید و کورتیکو استروئید وجود داشته است.


به گفته رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، این دو بازیکن درحال حاضر طبق نامه ارسالی از سازمان لیگ فوتبال به باشگاه های مربوطه در حال تعلیق درآمدند.


دکتر سیف برقی افزود: روند دادرسی این بازیکنان به زودی در ستاد مبارزه با دوپینگ با حضور هر دو بازیکن و نماینده فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد. همچنین به منظور رعایت حقوق افراد و موارد تصریح شده در آیین نامه مبارزه با دوپینگ، پس از رسیدگی پرونده این بازیکنان و قطعی شدن رای آنها، مراتب از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام می شود.


رئیس کمیته پزشکی همچنین گفت: پرونده رسیدگی این بازیکن به مراحل انتهایی خود رسیده است و پس از اتمام دادرسی نام بازیکن لیگ برتر فوتسال به صورت رسمی اعلام می شود.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها