رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 245238

خوردبین؛

برانکو عذرخواهی علیپور را قبول کرد ولی گفت رضاییان اصلا نباید در تیم بماند

ساعت24-سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به برگزاری جلسه کمیته انضباطی روز شنبه باشگاه پرسپولیس گفت ممکن است برانکو رضاییان را نخواهد و ممکن است او را جریمه کنند.

محمود خوردبین در گفتگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم شبکه اول سیما درباره درگیری بازیکنان پرسپولیس در تمرین دبی اظهار داشت: «ابتدا رضاییان و ربیع خواه بچگی کردند و با هم درگیر شدند و سپس علیپور دخالت کرد و رامین جواب او را داد و همان لحظه با هم مشکل پیدا کردند و روی پای هم تکل رفتند و کریم باقری که نزدیک بود فریاد زد هر دو از زمین بیرون بروند و مورد تایید برانکو هم قرار گرفت.»

وی ادامه داد: «همان شب برانکو به آنها گفت اجازه تمرین و بازی ندارند که اعتراض رامین بیشتر شد و به خاطر همین به او گفت دیگر در اردو هم نباشد و هر دو به تهران برگردند.»

خوردبین درباره برنگشتن رضاییان به ایران گفت: «ما فردای آن روز به طرف ابوظبی رفتیم و متوجه شدیم رامین به ایران نرفته و این که بگوییم دوست داشته تیمش را تشویق کند حرف حرف سرمربی است و او حرف آخر را می زند. وفتی از بازیکنش می خواهد این کار را بکند حتما باید اتفاق بیفتد. انضباط جزو فاکتورهای مهم کاری آقای برانکو است و به نظر من مهم ترین چیز هم انضباط داشتن بازیکنان است.»

وی درباره پشیمانی دو بازیکن گفت: «بله هر دو پشیمان شدند و عذرخواهی کردند و برانکو عذرخواهی علیپور را قبول کرد ولی چون رامین اعتراض کرد حرف او را گوش نکرد، گفت ایشان اصلا نباید در تیم بماند. ما هم خواستیم دخالت کنیم ولی با کاری رضاییان کرد و اعتراض که بیشتر شد دیگر نتوانستیم برایش کاری بکنیم.»

خوردبین در پاسخ به اینکه به نظر می رسد رفتن رضاییان به ترکیه باعث شده برانکو به او سختگیر باشد گفت: «نمی توانیم این را قبول کنیم چون در حال حاضر در ترکیب پرسپولیس فیکس بازی می کند. در بازی قبلی هم در ترکیب اصلی بود ولی این اتفاق افتاد. درست است که خوب بازی کرد ولی خوب بازی کردن اولویت نیست و انضباط در تیم برانکو مهم تر است.»

سرپرست پرسپولیس درباره پیش بینی اش از تصمیم کمیته انضباطی برای رضاییان گفت: «من پیش بینی می کنم هم جریمه مالی انجام می شود و هم ممکن است برانکو دیگر این بازیکن را نخواهد. البته انشاءالله این اتفاق نیفتد و امیدوارم این بچه ها بتواند به تمرینات برگردد.»

وی خوردبین در خصوص اینکه گفته می شود درگیری فیزیکی بین این دوبازیکن باعث شده که رضاییان او را هل دهد، تصریح کرد: «نمی دانم چرا برخی رسانه ها ماجرا را به این شکل پلیسی کرده اند. در صورتی که در آن زمان رسانه ای در آنجا حضور نداشتند و البته این را هم بگویم که به هیچ عنوان رضاییان با من برخورد نداشت. بنده اصلا در آن صحنه نزدیک ماجرا نبودم که بخواهد برخوردی با من شود و نمی دانم این قصه را از کدام ذهن به این شکل در آورده اند.»

خوردبین در پایان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: «ما تیمی نیستیم که بخواهیم قهرمانی را از دست بدهیم و با این تیم خوبی که داریم می توانیم قهرمان شویم و مطمئن باشید درآسیا هم نتایج خوبی خواهیم گرفت.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها