رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 255609

بادامکی: مقابل پیکان باید ششدانگ حواسمان جمع باشد

کاپیتان تیم سیاه‌جامگان گفت: باید در دیدار با پیکان تمام تلاش خود را برای کسب سه امتیاز انجام دهیم.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص دیدار حساس تیمش در برابر پیکان اظهار کرد: با توجه به تساوی هفته گذشته در برابر نفت آبادان، دیگر فرصت زیادی برای از دست دادن امتیاز نداریم و باید برابر پیکان برای سه امتیاز وارد زمین شویم. پیکان تیمی خوب با سرمربی باتجربه ای مثل جلالی است و خوب می‌داند که برای کسب موفقیت باید از چه راهی وارد شود، پس باید شش دانگ حواس‌مان در زمین جمع باشد.


بادامکی در خصوص تساوی سیاه‌جامگان و شرایط جدول گفت: خوشبختانه رقیب جدی ما صبای قم در هفته‌ای که گذشت نتوانست در برابر استقلال امتیازی به دست آورد. اگر بازی در آبادان را برده‌ بودیم کار ساده‌تری برای بقا داشتیم. به هر حال لیگ برتر است و سه بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده ‌است. امیدوارم بتوانیم در دیدارهای آتی موفق باشیم تا در نهایت در لیگ برتر بمانیم و هواداران خود را خوشحال کنیم.

کاپیتان مشکی‌پوشان خراسانی با تشکر از هواداران سیاه‌جامگان تاکید کرد: در هفته‌های اخیر حمایت بسیار خوبی از تیم صورت گرفته که جا دارد از طرف بازیکنان سیاه‌جامگان از هواداران عزیز تشکر کنم. ضمن اینکه برای 2 دیدار خانگی باقیمانده نیز نیاز مبرمی به حمایت هواداران داریم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها