رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 255703

منصوریان با کمترین تغییر مقابل قلعه‌نویی/ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتورسازی

ساعت24-سرمربی استقلال در بازی حساس امروز با میزبان تبریزی که اهمیت زیادی در راه نایب قهرمانی دارد با کمترین تغییر نسبت به بازی با صبا تیمش را به مصاف تراکتورسازی می فرستد.

علیرضا منصوریان بعد از برد دشوار هفته قبل برابر صبا امروز برای حفظ جایگاه دومی جدول و تثبیت نایب قهرمانی در این فصل شاگردانش را باید به مصاف رقیبی سرسخت در تبریز بفرستد. جدالی که نه تنها در راه نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیا بلکه از جوانب بسیاری حساسیت های زیادی در پی دارد.


با علم به این حساسیت ها و فشارهای کاذبی که وجود دارد سرمربی استقلال امروز به احتمال فراوان با کمترین تغییر نسبت به بازی قبلی برابر صبا شاگردانش را به مصاف امیر قلعه نویی و تیمش در تبریز یم فرستد به این امید که با دست پر از مصاف با تراکتورسازی خارج شود. اتفاقی که اگر رخ بدهد نیم بیشتر راه نایب قهرمانی را برای آبی های پایتخت طی کرده و از آن مهم تر انتقام شکست تلخ دور رفت را نیز گرفته است.


در درون دروازه سیدمهدی رحمتی بعد از تمام حواشی که در راه حضورش به همراه کاروان استقلال در تبریز رقم خورد، انتخاب اول خواهد بود. گلری که انگیزه های فراوانی برای جدال امروز دارد و حضورش می تواند نقطه عطفی در راه بالا بردن اعتماد به نفس و روحیه استقلالی ها باشد.


در ساختار تدافعی تنها تغییر به بازگشت میلاد زکی پور به پست دفاع چپ و نیمکت نشینی دوباره مگویان برمی گردد. در سایر پست ها همان بازیکنانی که مقابل صبا به میدان رفتند در ترکیب حضور خواهند داشت. زوج برزیلی رابسون و پادووانی در مرکز دفاع و خسرو حیدری باتجربه هم به وریا غفوری ملی پوش ترجیح داده شده است.


دو هافبک دفاعی استقلال هم امید ابراهیمی و امید نورافکن خواهند بود. دو بازیکنی که در نیم فصل دوم به شناخت و هماهنگی کامل رسیده و به خوبی در جنگ های میانه میدان برنده از زمین خارج می شوند.البته احتمال کمی وجود دارد که در آخرین لحظه فرشید باقری جانشین نورافکن شود.


جلوی این دو هافبک دفاعی فرشید اسماعیلی نقش بازیسازی را برعهده خواهد داشت ضمن این که وینگر راست استقلال بهنام برزای خواهد بود و وینگر چپ هم علی قربانی تا علاوه بر دوندگی از قدرت سرزنی خود نیز در برنامه های تهاجمی بهره ببرد.


در پیشانی خط حمله کاوه رضایی بهترین مهاجم این فصل استقلال در ترکیب خواهد بود، بازیکنی که در بازی رفت هم تک گل استقلال را روی اشتباه محرز محمدرضا اخباری وارد دروازه تراکتوری ها کرد و امروز هم جنگ دیدنی با مدافعان تراکتورسازی خواهد داشت.

ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها