رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 255862

واکنش چهره های سرشناسی که صلاحیتشان احراز نشد

ساعت24-برخی چهره های سرشناس در واکنش به عدم احراز صلاحیتشان به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان تبعیت از قانون را مورد تاکید قرار دادند.

کهربا
علیرضا زاکانی عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پیامی تاکید کرد: به تصمیم شورای نگهبان کاملا احترام گذاشته و از سایر نامزدها و جریان‌های سیاسی نیز می‌خواهم، شورای نگهبان را طبق قانون اساسی فصل الخطاب بدانند.

در این پیام آمده است: معتقدم همچنان که بنده حقیر تلاش کردم به تکلیف خود عمل کنم، اعضای محترم شورای نگهبان نیز یقینا با داشتن حجت در پیشگاه حضرت باریتعالی به تکلیف خود عمل نموده اند؛ لذا به تصمیم ایشان کاملا احترام گذاشته و از سایر نامزدها و جریان های سیاسی نیز می خواهم شورای نگهبان را طبق قانون اساسی فصل الخطاب بدانند و از هرگونه رفتار و اظهار نظری که ذره‌ای هوای نفس و تضعیف این نهاد نگهبان انقلاب در آن باشد پرهیز کنند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی نیز پس از اعلام نامزدهای احراز صلاحیت شده با صدور پیامی تاکید کرد: تبعیت از قانون را وظیفه خود می‌دانم و همه توان خود را در جهت موفقیت نیروهای انقلابی و کارآمد به کار خواهم گرفت.

وی در پیام خود آورده است:اینک که شورای محترم نگهبان بر اساس وظیفه قانونی خویش عزیزان دیگری را معرفی نموده‌اند تبعیت از قانون را وظیفه خود می‌دانم و همه توان خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و درجهت موفقیت نیروهای انقلابی و کارآمد به کار خواهم گرفت .

محمود احمدی نژاد هم پس از عدم احراز صلاحیتش در توییتر پرهیز از هرگونه تنش را مورد تاکید قرار داده است.

محمدعلی پورمختار پس از احراز نشدن صلاحیتش برای نامزدی ریاست جمهوری گفت: نامزدهای رد صلاحیت شده باید از قانون و نظر شورای نگهبان تمکین کنند.

وی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اعلام نتایج نهایی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان گفت: شخصی که عملکردش در این نظام مشخص است روزی بخواهد بر خلاف قانون اساسی رفتار کرده و جنجال به پا کند تو دهنی خواهد خورد زیرا نظام جمهوری اسلامی با هیچ شخصی تعارف و شوخی ندارد.

محمد هاشمی نیز پس از اعلام اسامی افراد احراز صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان، اظهار کرد: من به رای شورای نگهبان تمکین می کنم.

به گزارش میزان،رئیس اسبق سازمان صداوسیما تصریح کرد: قبلا هم گفته بودم، من برای حمایت از آقای روحانی آمده بودم که اگر ایشان تائید صلاحیت نشدند و من را تائید صلاحیت کردند در صحنه باشم، خب این اتفاق نیفتاد و آقای روحانی را تائید کردند و من برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم.

جام جم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها