رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 259258

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (48)

موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.


همانطور که انتظار می رفت، اولین تریلر فیلم سینمایی "جنگ ستارگان: آخرین جدای" (Star Wars: The Last Jedi) جمعه گذشته در جشن جنگ ستارگان عرضه شد؛ این تریلر با ارائۀ شمه ای از آنچه قرار است اتفاق بیفتد البته بدون فاش کردن نکات داستان، منعکس کنندۀ اولین تیزر "جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد" بود. بحث برانگیز ترین لحظۀ این تریلر در پایان آن است، زمانی که لوک می گوید: «من تنها یک حقیقت را می دانم. و آن این است که زمان آن رسیده که جدای ... به پایان برسد.» گمانه زنی های بی اساس طرفداران پایان نداشت. در اکران 15 دسامبر، دوباره دیزی ریدلی، جان بویگا، مارک همیل، آدام درایور، اسکار آیزاک، لوپیتا نیونگو، دامنل گلیسون، آنتونی دنیلز و گوئندولین کریستی به علاوۀ کری فیشر در آخرین هنرنمایی سینمایی اش را خواهیم دید. BB-8 به مسحور کردن تماشاگران و فروختن اسباب بازی ها ادامه می دهد و بنیسیو دل تورو، لورا درن و کلی مری تران به بازیگران ملحق می شوند. رایان جانسون، نویسنده و کارگردان فیلم اعلام کرد که تران بلند ترین نقش جدید (به عنوان یکی از اعضای مقاومت) را در فیلم خواهد داشت.

در "قاتل آمریکایی" (American Assassin)، دیلان اُبرایان در نقش تازه سرباز عملیات سرّی سازمان سیا بازی می کند که با مربی خود (مایکل کیتون) همراه می شود تا عاملی مرموز، با بازی تیلور کیچ، را به دام بیندازند. سنا لثن نقش نمایندۀ سیا و فرماندۀ عملیات آنها را بازی می کند و شیوا نگار مأمور خطرناک ترکی است که با سیا کار می کند. این فیلم که در 15 سپتامبر اکران می شود توسط مایکل کوئستا کارگردانی شده است.

اولین فیلم سوفیا کوپولا بعد از فیلم "حلقۀ بلینگ" در سال 2013، فیلم باز خلق شده ای از فیلم دان سیگل در 1971 است که در آن کلینت اسیتوود نقش سربازی زخمی را بازی می کند که در مدرسۀ شبانه روزی دخترانه ای در لوئیزیانا پناه می گیرد و سپس در آنجا آشوب به پا می کند. در این نسخه، برگرفته از رمان تامس کالینان، کالین فارل نقش سرباز و نیکول کیدمن، کرستن دانست، اِل فنینگ، انگوری رایس و اونا لورنس به ترتیب نقش مدیر، معلم و دانش آموزان را بازی می کنند. "فریب خورده" (The Beguiled) قبل از اکران در 233 ژوئن، در بخش اصلی مسابقۀ فستیوال کن برای بار نخست روی پرده خواهد رفت.

"ساعت های کوچک" (The Little Hours) با انتخاب بازیگران عالی (آلیسون بری، دیو فرانکو، کیت میکوچی، اوبری پلازا، جان سی رایلی، مولی شنون، نیک اوفرمن، جمیما کرک، آدام پالی و پل رایزر) و بازخورد های خوبی که از اولین اکران در جشنوارۀ ساندنس گرفت، می تواند کمدی برتر تابستان امسال باشد. سومین فیلم جف بینا، کارگردان و نویسنده، پس از «زندگی بعد از بث»، و «جاشی»، داستان ماجراجویی همراه با هرزگی سه کوتوله با بازی بری، پلازا و میکوچی را برای برقراری ارتباط با مستخدم جدید صومعه (فرانکو) بازگو می کند.

جاشوآ زی واینستین با ساخت اولین فیلم روایی خود بعد از چند مستند، مخاطبان را به جامعۀ بنیادگرای افراطی نیویورک می برد تا داستان منشه، بیوه مردی را تعریف کند که به خاطر سنت های جامعه از بزرگ کردن فرزند پسرش به تنهایی منع شد. این فیلم ییدیش زبان که ساخت آن نزدیک به دو سال طول کشید، در جشنوارۀ ساندنس نقدهای بسیار خوبی دریافت کرد. "منشه" (Menashe) را از 288 ژوئیه در سالن های منتخب دنبال کنید.

سم الیوت در فیلم "قهرمان" (The Hero) نقش بازیگر سالخوردۀ وسترنی را بازی می کند که با مرگ خود روبرو می شود. این فیلم با نویسندگی مشترک مارک بَش و برت هالی و کارگردانی هالی (کارگردان "تو را در خواب هایم خواهم دید") در اولین نمایش خود در ساندنس نقد های مثبتی دریافت کرد. در اکران روز 9 ژوئن شاهد بازی نیک اوفرمن در نقش دوست گلدان فروش الیوت، کاترین راس در نقش همسر سابق او، کریستن ریتر در نقش دختر او و لورا پریپون در نقش زن مورد علاقه اش خواهیم بود.

برایان کرنستون در "ویکفیلد" (Wakefield) بر اساس داستان کوتاه ای ال دکتروف، نقش وکیل موفقی را بازی می کند که تصمیم می گیرد همسر (جنیفر گارنر) و دخترانش را ترک کند و در اتاق زیر شیروانی گاراژ خود پنهان شود تا برخورد خانواده اش را با ناپدید شدن خود ببیند. این فیلم با نویسندگی و کارگردانی رابین سوییکورد که در 19 مه به نمایش در خواهد آمد، پیشاپیش نقد های متفاوتی دریافت کرده است.

"آخرین مردان در حلب" (Last Men in Aleppo) به کارگردانی فراس فیاض، داستان خالد، صبحی و محمد، بانیان سازمان کلاه سفید ها را بازگو می کند که برای نجات جان جنگ زده ها به حلب سوریه می شتابند. این فیلم که در 33 مه اکران خواهد شد، در فستیوال فیلم ساندنس امسال برندۀ جایزۀ بهترین مستند هیأت داوران شد و نقد های زودرس بسیار خوبی دریافت کرد.

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلمهایی که قرار است ساخته شوند:

• آنا بودن و رایان فلک قرار است کارگردانان فیلم "کاپیتان مارول" (Captain Marvel) با بازی بری لارسون باشند. (منبع: Variety)

• جیمز گان برای فیلم سینمایی "نگهبانان کهکشان بخش 3" (Guardians of the Galaxy Vol. 3) به عنوان نویسنده و کارگردان بازخواهد گشت. (منبع: Variety)

• ویل اسمیت در حال مذاکره برای بازی در نقش غول چراغ جادوی فیلم سینمایی اکشن زنده «علاء الدین» (Aladdin) ساخته گای ریچی است. (منبع: Deadline)

• فیلم بعدی کلینت ایستوود اقتباسی از داستانی واقعی است که ماجرای آن با عنوان «15:17 تا پاریس: داستان واقعی یک تروریست، یک قطار و سه قهرمان آمریکایی» منتشر شده است. (منبع: THR)

• ایمی شومر قرار است در کمدی "احساس زیبایی می کنم" (I Feel Pretty) که اولین فیلم بلند ابی کوهن و مارک سیلوراستاین است، نقش آفرینی نماید. (منبع: Variety)

• متیو هاینمن فیلمی زندگی نامه ای درباره گزارشگر جنگ، ماری کالوین، با بازی رزاموند پایک، را کارگردانی خواهد کرد. (منبع: Variety)

• جیسون کلارک به متیو مک‌کانهی و آن هاتاوی پیوست تا در فیلم نوآر "آرامش" (Serenity) ساخته استیون نایت نقش آفرینی کند. (منبع: Variety)

• ریض احمد به خواکین فینیکس، جیک جیلنهال و جان سی. ریلی در فیلم «خواهران برادران» (The Sisters Brothers) ساخته ژاک اودیار پیوست. (منبع: Variety)

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها