رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 261491

پروین:

پسرجان، به استقلال نرو فنا میشی!

ساعت24-رامین رضاییان یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس و تیم ملی در یکی، دو سال اخیر محسوب می‌شود که با تصمیم برانکو رضایتنامه‌اش را گرفت و بازیکن آزاد شد.

ابتدا عنوان شد این مدافع ملی‌پوش به بلژیک یا هلند می‌رود اما به دلیل فرا نرسیدن فصل نقل و انتقالات اروپا، رامین رضاییان در تهران ماندنی شد.

در همین گیرودار شنیدیم دو باشگاه داخلی هم پیشنهاداتی به این فوتبالیست شناخته شده ارائه داده‌اند.

اولی سپاهان است که به تازگی قرارداد زلاتکو کرانچار را به مدت 2 سال دیگر تمدید کرده است. تیم اصفهانی قصد دارد فصل آینده سرمایه‌گذاری وسیعی انجام دهد تا جام بگیرد و در این راستا به دنبال خرید ستاره‌های لیگ است. دومی استقلال تهران است. شنیدیم علیرضا منصوریان به شدت به توانایی فنی رامین رضاییان اعتقاد داشته و می‌داند او یک مدافع راست نفوذی و دونده است که پاس گل هم می‌دهد.

رضاییان در همان اندک زمانی که برای پرسپولیس به میدان رفت بارها مهدی طارمی را در موقعیت گلزنی قرار داده و پاس گل داد. حالا شنیده می‌شود استقلالی‌ها از طریق واسطه‌های خود پیغام‌هایی به رامین رضاییان داده‌اند.

ملی‌پوشی که مدتی است در کمپ تیم‌های ملی تمرینات انفرادی خود را دنبال می‌کند و تقریباً همه همبازیان پرسپولیسی‌اش را نیز آنفالو کرده است! رامین رضاییان انگیزه‌های فراوانی هم دارد که توانایی‌های فنی خود را به رخ برانکو ایوانکوویچ بکشد و برای رسیدن به این هدف کجا بهتر از استقلال؟!

این وسط اما سه مشکل وجود دارد؛ اول پدر رامین رضاییان که یکی از ورزشکاران قدیمی ساری (بخوانید دونده) است و طرفدار سرسخت پرسپولیس! پدر رامین از سال‌های دور عاشق پرسپولیس و علی پروین بوده و دلیل اصلی پیوستن رضاییان به این تیم هم او بوده است.

دوم هواداران پرسپولیسی رامین رضاییان که بارها و بارها به خاطرش روبه‌روی برانکو، بازیکنان پرسپولیس و حتی کریم باقری ایستادند. حالا رفتن به استقلال رقیب سنتی می‌تواند کدورت و دلخوری شدید آنان را به دنبال داشته باشد.

اما مورد سوم علی پروین است. مردی که توصیه کرد رامین به پرسپولیس برگردد. بارها از این مدافع ملی‌پوش حمایت کرد و دست آخر هم با وساطت او، رضاییان توانست از باشگاه پرسپولیس رضایتنامه بگیرد. خبردار شدیم علی پروین به تازگی با رامین رضاییان صحبت و به او توصیه کرده است به استقلال نرود.

اسطوره پرسپولیسی‌ها به رامین گفته است: «پسرجان! سرنوشت کسانی که از پرسپولیس به استقلال یا بالعکس رفتن رو بپرس. همه خراب شدن و اگه تو هم به استقلال بری فنا میشی... پس این کار رو نکن!»

البته علی پروین در روزی هم که رامین رضاییان از پرسپولیس رضایتنامه گرفت به او توصیه کرده بود قسم نخورد در ایران بازی نمی‌کند! پروین در دفتر علی‌اکبر طاهری به رضاییان گفته که ممکن است پیشنهاد خارجی نداشته باشد بنابراین به پیشنهادات داخلی هم فکر کند و...

رامین رضاییان که بار دیگر مورد اعتماد کارلوس کی‌روش قرار گرفته این روزها مشغول تمرین است و اغلب گوشی تلفن همراه خود را از دسترس خارج می‌کند. با این وجود شنیدیم به احتمال زیاد این بازیکن پس از پایان اردوی تیم ملی به بلژیک رفته و با اف‌سی‌بروژ قرارداد خواهد بست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها