رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 261514

واکنش جلالی به قرارداد منشا با پرسپولیس

ساعت24-جلالی درباره جدایی گادوین منشا و حضور او در پرسپولیس تاکید کرد: اینکه ما اول فصل، بازیکنی را بیاوریم و کسی او را نشناسد و در پایان فصل، پدیده شود و تیم‌های دیگر او را ببرند، پروسه‌ای است که من سال‌هاست با آن خو گرفته‌ام.

مجید جلالی در مورد وضعیت تیم فوتبالپیکان اظهار داشت: با مدیران باشگاه پیکان به توافقات نهایی دست پیدا کردیم اما هنوز چیزی مکتوب نشده است.

وی با اشاره به برنامه‌های خود برای فصل آینده گفت: فصل گذشته هدف‌گذاری ما این بود که در لیگ برتر بمانیم. در حال حاضر توقع ما ارتقا پیدا کرده و می‌خواهیم فصل آینده در نیمه بالایی جدول باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سؤال که آیا نگاهی هم به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارد یا خیر، تصریح کرد: هدف‌گذاری ما این است که رتبه‌ای از رده هشتم به بالا کسب کنیم. سال گذشته هدف‌گذاری ما بقا در لیگ برتر بود اما خدا را شکر توانستیم ششم شویم. یعنی از اهداف خود جلوتر حرکت کردیم و عملکرد بهتری داشتیم. حالا هم هدف ما قرار گرفتن در نیمه بالایی جدول است. البته امیدواریم باز هم نتایج بهتری کسب کنیم.

جلالی در مورد اینکه آیا برنامه‌ای برای خرید ستاره‌ها و بازیکنان بزرگ دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: سال گذشته ما 3 بازیکن باتجربه داشتیم که در ترکیب ما بازی کردند؛ رحمان احمدی، امیرحسین صادقی و ابوالفضل ابراهیمی. بقیه ترکیب تیم را بازیکنان جوان و کم سن و سال تشکیل می‌دادند که الحمدالله خوب هم کار کردند. در فصل آینده هم سعی می‌کنیم ادامه همان روند را داشته باشیم. یک سری بازیکن جوان از رده‌های پایه خودمان به تیم اضافه کرده‌ایم که خیلی خوب هستند. ضمن اینکه تلاش می‌کنیم بازیکنان جوان تیم که فصل گذشته برای ما بازی کردند را حفظ کنیم.

وی درباره اینکه بازیکنان جوان تیمش مورد توجه باشگاه‌های بزرگ قرار گرفته‌اند، گفت: باشگاه ما در تلاش است که این نیروها را حفظ کند. البته قرارداد بازیکنان یک ساله است که این موضوع، مشکل محسوب می‌شود. در آخر فصل یک طرف، بازیکن، یک طرف، باشگاه و واسطه‌ها هم طرف دیگری قرار می‌گیرند و کار کمی پیچیده می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: باشگاه در تلاش است بازیکنان تیم را حفظ کند. ما تا روز 31 اردیبهشت، تاریخ معین کرده‌ایم که بتوانیم نیروهای‌مان را حفظ کنیم. هر بازیکنی را هم که موفق نشدیم نگه داریم، فکر دیگری می‌کنیم تا جای او را پر کنیم.

جلالی درباره جدایی گادوین منشا و حضور او در پرسپولیس تأکید کرد: اینکه ما اول فصل، بازیکنی را بیاوریم و کسی او را نشناسد و در پایان فصل، پدیده شود و تیم‌های دیگر او را ببرند، پروسه‌ای است که من سال‌هاست با آن خو گرفته‌ام. در حال حاضر هم مسئولیت خود می‌دانم که دوباره بروم از میان بازیکنان گمنام مستعد پیدا کنم و بیاورم.

وی در پایان گفت: ما گروهی را فعال کرده‌ایم و خیلی جدی کار را دنبال می‌کنیم. در تلاش هستیم بازیکن جدیدی بگیریم که با بضاعت باشگاه هم جور دربیاید. چند بازیکن جوان هم هستند که در تیم‌های مختلف حضور دارند و سعی می‌کنیم آنها را هم جذب کنیم.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها