رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 262835

حریق گسترده کارگاه رویه‌کوبی مبل در صالح‌آباد

ساعت 24- سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق گسترده در کارگاه رویه‌کوبی مبل در صالح‌آباد خبر داد و گفت: دو نفر از ساکنان محبوس شده در میان دود و آتش نجات یافتند.

آتش نشانی
style="text-align:justify">کاظم هاشم‌آبادی با اعلام خبری آتش‌سوزی گسترده در یک کارگاه رویه‌کوبی مبل در صالح‌آباد تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: حدود ساعت 21:45 امشب وقوع حریق گسترده در یک کارگاه رویه‌کوبی مبل در صالح‌آباد غربی، شهرک رسالت به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی و یک گروه نجات همراه با تانکر آب، خودروی حامل دستگاه تنفسی و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه مسکونی بود که پارکینگ این ساختمان به کارگاه رویه‌کوبی مبل و انبار نگه‌داری کالا تبدیل شده بود؛ با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد حریق گسترده در قسمت پارکینگ (کارگاه) این ساختمان به وقوع پیوسته و در حال سرایت به سایر قسمتها است.

وی با اشاره به سرعت عمل آتش‌نشانان در اطفای حریق خاطرنشان کرد: دو نفر از ساکنان که در میان دود و آتش گرفتار شده بودند توسط آتش‌نشانان نجات یافتند و به سرعت عملیات اطفای حریق صورت گرفت همچنین در حال حاضر آتش کاملاً مهار و اطفا شده و آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری و تخلیه اجناس از داخل ساختمان هستند.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها