رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 263019

توصیه انتخاباتی وزیر کشور به مردم

ساعت 24-مردم به موقع و مستمر سر صندوق رای حاضر شوند

وزیر کشور گفت: از مردم می خوام حضور به موقع و مستمر پای صندوق رای داشته باشند تا از فرصت 12 ساعته استفاده کنیم و نیازی به تمدید زیاد زمان انتخابات نداشته باشیم.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در ستاد انتخابات کشور ضمن صدور آغاز برگزاری انتخابات در سراسر کشور به مردم اظهار کرد: احتمال وجود شایعات و گمانه زنی ها درفضای مجازی و رسانه ها وجود دارد بنابراین بدون توجه به این شایعات نگاه آنها به صدا و سیما و اطلاعیه های ستاد انتخابات کشور باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: دستگاه های اجرایی و نظارتی با اطمینان کامل و برنامه ریزی دقیق از آرای ملت صیانت می‌کنند و هیچ گونه تغییر و یا دخالتی در هیچ مرحله ای از انتخابات اتفاق نمی‌افتد، حتی برای یک رای. ما این را به مردم اطمینان می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد:رهبر معظم انقلاب هم تاکید داشتند که دستگاه‌های نظارتی و اجرایی مورد اطمینان ایشان هستند. با این وجود مردم هرگونه تخلف یا عدم رعایت قانون را به استانداری‌ها، فرمانداری‌ها یا وزارت کشور اعلام کنند.

رحمانی فضلی د رپایان از همه عوامل اجرایی و نظارتی، انتظامی، امنیتی، قضایی، مجلس شورای اسلامی، ثبت احوال ودستگاه‌های تبلیغاتی و همچنین مردم که در دوره انتخابات حضور پرشور داشته و همه قوانین و توصیه های وزارت کشور را رعایت کردند، تشکر کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها