رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 267883

پروین

کشش حضور دوباره در پرسپولیس را ندارم

ساعت 24- پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: اولا باید به خودمان تسلیت بگویم، قبلا برای پرسپولیس حرص می خوردم حالا باید برای سایپا هم حرص بخورم.

style="text-align:justify">علی پروین پیشکسوت فوتبال کشورمان در مراسم معارفه علی دایی سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا گفت: اولا باید به خودمان تسلیت بگوییم. قبلا برای پرسپولیس حرص می خوردم حالا باید برای سایپا هم حرص بخورم. درویش با من تماس گرفت و آمدم. دایی و فرکی را دیدم. افشارزاده هم رئیس همه ماست و خدمات زیادی به ورزش کرده است.

وی درباره حاشیه‌هایی که برای پرسپولیس پیش آمده و مصاحبه‌ای که اخیراً برانکو در انتقادی که از باشگاه پرسپولیس انجام داده بود، گفت: به هر حال برانکو حرفی زده که حل شد و دیگر نباید آن را ادامه دهید. مصاحبه خوردبین را هم خواندم، طاهری یکه و تنها باشگاه را اداره می‌کند و به دنبال پول است و ایکاش وزارت ورزش نه فقط به پرسپولیس بلکه به همه تیم‌ها کمک کند؛ چراکه همه تیم‌ها بی‌پول هستند و می‌نالند. به نظر من بهتر است از طرف حسن روحانی سرمایه‌ای به باشگاه‌ها داده شود. چرا باید باشگاه‌ها این‌همه بنالند؟

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شایعه حضورش در هیأت مدیره این باشگاه اظهار داشت: صحبتش را هم نکنید، دیگر بدن من کشش این مسائل را ندارد. ما باید بیرون بنشینیم و فقط تماشا کنیم.

پروین درباره قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: خوشحالم که این قرعه بیرون آمد، به نظر من پرسپولیس می‌تواند راحت از این مرحله بالا بیاید، اما برای ما یک مشکلی پیش آمده و آن این است که نمی‌توانیم در ایران میزبان عربستانی‌ها باشیم. این درحالی است که عرب‌ها همیشه از تماشاگران ما می‌ترسیدند. با این همه به نظر من پرسپولیس از این مرحله بالا می‌آید.

سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص اینکه اگر از سوی مسئولان وزارت ورزش به شما پیشنهاد حضور در هیأت مدیره این باشگاه را بدهند، می‌پذیرید یا خیر، افزود: حالا آنها پیشنهاد بدهند یک بحث است، اما من نمی‌توانم این کار را انجام دهم چون این موضوع کار من نیست. من نمی‌توانم پای تخته صحبت کنم و این را هم در نظر بگیرید که هر کسی را برای کاری ساخته‌اند. آن زمانی هم که من دو ماه عضو هیأت مدیره پرسپولیس شدم به این دلیل بود که دو ماه آمدم تا مشکلات را سروسامان دهیم. به نظر من طاهری خوب کار کرده و در تیم بماند بهتر است. امسال هم می‌توانیم قهرمان لیگ و قهرمان آسیا شویم.

جام نیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها