رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 269051

قهرمانی انگلیس در جام جهانی جوانان

ساعت 24- تیم ملی انگلیس با غلبه بر ونزوئلا قهرمان جام جهانی جوانان شد.

در آخرین دیدار از جام جهانی زیر ۲۰ سال که از ۳۰ اردیبهشت تا ۲۱ خرداد در کره جنوبی برگزار شد، تیم‌های ملی انگلیس و ونزوئلا از از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند. هر دو تیم در این بازی بارها توپ را به دیرک دروازه همدیگر زدند اما انگلیس توانست با نتیجه خفیف یک بر صفر از سد حریف شگفتی‌ساز خود عبور کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در این بازی ونزوئلا هم که بسیار خوب بازی کرد، در دقیقه ۷۳ یک ضربه پنالتی را از دست داد تا این تیم با دست خودش جام را پس بزند.


بعد از قهرمانی تیم ملی بزرگسالان انگلیس در جام جهانی ۱۹۶۶، این نخستین قهرمانی یکی از تیم‌های ملی این کشور در رقابت‌های جهانی است.


سه شیرها برای رسیدن به جام قهرمانی مسابقات، در دور گروهی برابر کره جنوبی و آرژانتین به پیروزی رسیدند و مقابل گینه با تساوی متوقف شدند. آن‌ها در مرحله حذفی رقابت‌ها نیز، کاستاریکا، مکزیک، ایتالیا و ونزوئلا را از پیش‌رو برداشت.


تیم ملی ونزوئلا نیز با سه پیروزی مقابل مکزیک، آلمان و وانوآتو به دور حذفی صعود کردند و تا بازی پایانی تیم های ژاپن، آمریکا و اروگوئه را شکست داده بود.


در بازی رده‌بندی این رقابت‌ها نیز ایتالیا با پیروزی مقابل اروگوئه مقام سوم را کسب کرد.


تیم ملی ایران هم در این رقابت‌ها حاضر بود که با یک پیروزی برابر کاستاریکا و دو شکست مقابل زامبیا و پرتغال در جایگاه چهارم گروه خود قرار گرفت.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها