رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 271710

یک دلیل خارجی عجیب برای کند شدن گوشیهای هوشمند

ساعت 24- سرعت گوشی های هوشمند و عمر باتری آن‌ها اصولاً مربوط به ویژگی های فنی دستگاه می شود ولی یک عامل خارجی در این امر دخیل است.

گوشی موبایل
style="text-align:justify">روزنامه انگلیسی تلگراف نوشت گرمای هوا هم اکنون به عنوان یک عامل خارجی عجیب شناخته شده است که باعث کُندی گوشی و پایان سریع شارژ باتری می شود.
این روزنامه نوششت: اکثر دستگاه های الکترونیکی خصوصاً گوشی های هوشمند دارای قطعات فلزی و پلاستیکی هستند. این قطعات باعث می شوند که این دستگاه ها به راحتی تحت تأثیر آب و هوا قرار بگیرند.
گوشی های هوشمند به گونه ای طراحی شده اند که حتی روزهای گرم هم کار کنند. به عنوان مثال؛ گوشی آیفون برای کار کردن در دمای 0 تا 35 درجه سانتیگراد طراحی شده است. اما اگر گرمای هوا از 35 درجه سانتیگراد بیشتر شود، علایمی همچون کُندی کارکرد گوشی و پایان سریع شارژ باتری ظاهر می شود.
تلگراف نوشت: افزایش گرمای گوشی ممکن است باعث ازبین رفتن گوشی یا آتش گرفتن باتری شود.
کُندی گوشی یک برنامۀ پیشگیرانۀ داخلی است که پردازندۀ دستگاه هنگام افزایش گرما فعال می کند تا دستگاه را از خراب شدن یا آتش گرفتن حفظ کند.
بهترین کاری که هنگام افزایش گرمای گوشی باید انجام دهید، اینست که از استفادۀ زیاد دستگاه خودداری کنید، دستگاه را از گرما دور نگه دارید، همه اپلیکیشن های فعال را ببندید و از بازکردن ویدیوها و بازی ها اجتناب کنید.

العالم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها