رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 272794

خطر مکمل‌های چربی سوز ، مادری با مصرف قرص های لاغری وکرم آنتی سلولیت جان خود را ازدست داد

مصرف مکمل های چربی سوز بیخطرند؟

ساعت 24-مادری 50 ساله با خرید قرص‌های چربی سوز و کرم آنتی سلولیت از فروشنده فیس بوکی با نام Kay mavrides و مصرف آنها جان خود را از دست داد . گفته می شود قرص‌های چربی سوز به داشتن وزن مناسب کمک می کند در حالی که می تواند به بدن شما آسیب برساند .

651

لینا بارانو واسکی اهل هادتسون در بخش هارتفورد شایر در شرق انگلیس پس از چندهفته مصرف قرص‌های چربی سوز ، T5 و استفاده کرم Yili Baio بر روی پای خود ، دچار دل درد شد و از حال رفت .او با داشتن چهار فرزند که نگران رسیدن به سن 50 سالگی بود از مکمل های چربی سوز استفاده کرد . میچالا دختر 29 ساله وی گفت ، بر اثر استفاده از مکمل های چربی سوز ، پوست مادرم کبود و پوسته پوسته شد . او گفت مرگ خانم بارانو واسکی بر اثر مصرف مکمل های چربی سوز و واکنش کشنده در او بوده است . وی پس از چند هفته مراقبت های ویژه حیاتی ، جان خود را از دست داد . همسر50 ساله خانم بارانو واسکی گفت : به نظر من ، واضح ومبرهن است که کیفیت و سلامت قرص‌های چربی سوز باید بررسی شوند .

پلیس گزارش داد: فروشنده ، این قرص‌ها Mavrides تایید کرده است که چند مشتری پس از مصرف قرص ها از احساس گر گرفتن بدن شکایت کرده اند .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها