رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 274860

زیباترین زنان جهان چه کسانی هستند؟+تصاویر

ساعت 24-زیباترین زنان جهان را می‌شناسید؟ کدام یک از سلبریتی‌های مورد علاقه‌تان جزو این لیست هستند؟!

12
زیبایی درونی چیزی است که اکثر مردم به آن اعتقاد دارند، اما زیبایی بیرونی نیز گناه یا اشتباه نیست. برخی از زیباترین زنان جهان – هرچند می‌توان گفت فراتر از زیباترین – به صورت خارق‌العاده‌ای آسمانی و لطیف هستند. در ادامه به لیستی از 10 زیباترین زینان جهان می‌پردازیم که نه تنها در ظاهر فوق‌العده هستند، بلکه در باطن نیز جزوی جدای ناپذیر از زیبایی به شمار می‌روند.

شماره 10 : Monica Bellucci

1964 –

سلبرتی فوق‌العاده زیبا که در فیلم Spector از سری جیمز باند نیز درخشیده است، این مدل و هنرپیشه‌ی ایتالیایی می‌باشد. مونیکا بلوچی جزو قدیمی‌ترین اعضای سری فیلم‌های جیمز باند است و یکی از زیباترین آنها!

مونیکا بلوچی

شماره 9 : Rita Hayworth

1918 – 1987

هنرپیشه و رقصنده معروف آمریکایی، یکی از معروف‌ترین افرادی بود که برای دیدن فیلم‌هایش همه‌ی کارهای خود را کنار می‌گذاشتند. او در طول 37 در 61 فیلم بازی کرد و همچنین یکی از زیباترین زنان جهان در دوره جنگ جهانی دوم بود که عکس‌هایش را به دیوار می‌آویختند.

ریتا هی ورث

شماره 8 : Michelle Pfeiffer

1958 -

میشل فایفر با زیبایی فرشته طوری که دارد، قلب طرفدارانش در مدت زمان هنرپیشگی را ربوده بود. او ابتدا در سال 1983 برای بازی نقشی اساسی در فیلم Scarface (صورت زخمی) شناخته شده و سپس در سال 1992 برای بازی در نقش Catwoman برای فیلم Batman returns (بازگشت بتمن) بسیار معروف شد. او همچنین 3 بار نامزد جایزه Academy Awards شده است. این خانم زیبا بی‌نهایت با استعداد است.

میشل فابفر

شماره 7 : Sophia Loren

1934 –

سوفیا لورن چهره‌ای دارد که هیچ‌گاه نمی‌توان آن‌را فراموش کرد. این هنرپیشه‌ی زیبای ایتالیایی یک جایزه گرمی ( Grammy )، 5 جایزه گلدن گلوب ( Golden Globe )، یک جایزه بافتا ( BAFTA Award ) و یک جایزه افتخاری آکادمی اوارزد ( Honorary Academy Award ) گرفته است. (به علاوه جوایز دیگرش) جدای از این بحث‌ها، این بت زیبایی در سن 81 سالگی همچنان می‌درخشد.

سوفیا لورن

شماره 6 : Elizabeth Taylor

1932 – 2011

الیزابت تیلور بزرگِ فقید، بیشتر برای چشمان بنفش روشن سحرانگیزش معروف بود. او 8 بار ازدواج کرد و از بیماری‌های روحی و جسمی زیادی رنج برد. یکی از بیماری‌هایی که به مرگ او در سال 2011 منتهی شد نارسایی قلبی بود.

الیزابت تیلور

شماره 5 : Raquel Welch

1940 –

یکی دیگر از زیباترین زنان جهان، راکوئل ولش با موهای برونته‌ی مجعد و سمبل فریبندگی و جذابیت بود که برای بازی در فیلم Fantastic Voyage شناخته شد. این بت زیبایی نه تنها به خاطر جذابیت ظاهری بلکه به دلیل استعداد فوق‌العاده‌ش بسیار معروف بود و امروزه نیز در صنعت سینما همچنان فعال است.

راکوئل ولش

شماره 4 : Charlize Theron

1975 –

سلبریتی زیبا که متولد آفریقای جنوبی می‌باشد، یک آفتاب پرست حقیقی هم است! نه تنها به صورت دیوانه‌واری جذاب و زیبا است، بلکه بسیار با استعداد نیز است. نقش‌های او از یک زن فریبنده و بی‌نهایت جذاب تا یک قاتل سنگین وزن را شامل می‌شود که در تمام آن‌ها بسیار موفق بوده است.

شارلیز ترون

شماره 3 : Audre Hepburn

1929 – 1993

بت زیبایی و استایل، آدری هپبورن را نمی‌توان دوست نداشت. با وجود جثه کوچک و باریک، این زیبایی خارق العاده از عهده هر نقشی در برابر دوربین بر می‌امد. آدری هپبورن را در سینما بیشتر به خاطر نقش فراموش ناشدنی‌اش در فیلم Breakfast at Tiffany’s (صبحانه در تیفانی) می‌شناسند.

آدری هپبورن

شماره 2 : Marilyn Monroe

1926 – 1962

جدا از این‌که مرلین مونرو یکی از سمبل‌های جاذبه‌ی جنسی و فریبندگی بود، این مدل، هنرپیشه و خواننده آمریکایی فقط برای یک دهه ستاره‌ی سینما نبود، بعد از مرگش، فیلم‌هایش حدود 200 میلیون دلار فروش بیشتری کردند.

مرلین مونرو

شماره 1 : Grace Kelly

1929 – 1982

زیبایی جاودانی گریس کلی که زیباترین زن جهان است باعث شد که او از هنرپیشه‌ی بسیار با استعداد و فوق‌العاده‌ی هالیوودی به همسری شاهزاده رنی سوم موناکو دربیاید. او در سال 1982 به دلیل تصادف درگذشت.

گریس کلی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها