رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 277234

آزار و اذیت جنسی «آتنا»تائید شد

ساعت 24- دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل گفت: پس از بررسی‌های انجام یافته سرانجام نتیجه تحقیقات پزشکی قانونی "آتنا اصلانی" مشخص شد و در نهایت تیم پزشکی آثار آزار و اذیت جنسی را تائید کرد.

آتنا
ناصر عتباتی در جمع خبرنگاران در اردبیل افزود: پس از بررسی‌های انجام یافته سرانجام نتیجه تحقیقات پزشکی قانونی "آتنا اصلانی" دختر هفت ساله پارس‌آبادی مشخص شد و در نهایت تیم پزشکی آثار آزار و اذیت جنسی را تائید کرد.

وی گفت: علی‌رغم این‌که مدت طولانی از زمان مرگ این دختر 7ساله می گذرد ولی تحقیقات پزشکی قانونی این موضوع را تائید کرد و پرونده وارد فاز جدیدی شد که تمامی اقدامات و بررسی‌های لازم در این زمینه همچنان با جدیت و اهتمام ویژه ادامه دارد تا بتوانیم تمامی رازهای پنهان این ماجرای پر فراز و نشیب را برای همگان مشخص کنیم. این اطمینان به خانواده مقتول و اهالی شهرستان پارس‌آباد می‌دهیم که این پرونده در سریع‌ترین زمان رسیدگی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: قاتل ۴۲ ساله، متاهل، دارای 2 فرزند و سابقه دار است.

وی به خانواده مقتول و اهالی شهرستان پارس آباد اطمینان داد که این پرونده در سریع‌ترین زمان رسیدگی خواهد شد و گفت: وفق دستور ریاست محترم دادگستری استان اردبیل و با نظارت دادستان مرکز استان، کلیه روند پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت.

آتنا اصلانی کودک 7 ساله اهل پارس آباد حدود سه هفته قبل برای دیدن پدرش از خانه خارج شد و به خانه باز نگشت تا این‌که دو روز گذشته پلیس جسد او را در خانه مظنونی که بازداشت شده بود، پیدا کرد. متهم که از 5 روز بعد از دزدیده شدن آتنا مورد بازجویی قرار داشت، جسد دختربچه را به طور ماهرانه‌ای در پارکینگ خانه خود جاسازی کرده بود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها