رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 278163

مدیران ضعیف جایی در دولت دوازدهم ندارند

ساعت24-استاندار قزوین در همایش فرمانداران و بخشداران گفت:مدیرانی که در تبیین عملکرد دولت،خدمات نظام و خدمت رسانی به مردم ضعیف هستند جایی در دولت دوازدهم ندارند و در این خصوص با احدی تعارف نداریم

style="text-align: justify;">به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین، "فریدون همتی"استاندار قزوین در دومین همایش فرمانداران و بخشداران استان قزوین در سال جاری که در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: فراهم کردن شرایط زندگی مطلوب برای مردم از اهداف و وظایف دولت است و فرمانداران و بخشداران در استان باید برای تحقق این امر مهم تلاش کنند.

وی افزود: تلاش مسئولین محلی برروی رضایتمندی مردم تاثیر بالایی دارد و در این خصوص تبیین و تشریح عملکرد دولت امر مهمی است که باید در پیش گرفته شود.

استاندار با اشاره به برگزاری انتخابات اخیر گفت: مسئله و دغدغه اصلی و اولیه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بود که محقق شد و خوشبختانه در قزوین مشارکت مردم در انتخابات 10 درصد بالاتر از میانگین کشوری بود.

همتی گفت: بعد از برگزاری انتخابات همه مسئولین باید تلاش کنند در دولت دوازدهم یک رضایتمندی خوب در بین مردم همراه با تکریم ارباب رجوع و رضایت از عملکرد دستگاه ها به وجود آید.

استاندار با تاکید بر آسیب شناسی و بررسی نقاط ضعف و قوت در فرایند برگزاری انتخابات اظهار داشت: شناسایی نقاط ضعف و قوت و تلاش برای رفع این کاستی ها و نواقص می تواند بستر و زمینه رضایتمندی مردم را افزایش بدهد و همه باید تلاش کنند بعد از انتخابات فضا به سمت وحدت،همدلی ، کار و توسعه استان پیش برود.

همتی با تاکید بر توجه فرمانداران به ارتقای شاخص های امنیتی در شهرستان ها بیان کرد: تمام جلسات و کارگروه هایی که توسط معاونت های استانداری برگزار می شود باید مابه ازاری آن در شهرستان ها تشکیل و موارد مربوطه توسط فرمانداران و بخشداران پیگیری و گزارش شود.

وی گفت: فرمانداران و بخشداران باید مناطق و نواحی تحت امر خود کاملا آگاه باشند و وضعیت دستگاه ها و ادارات شهرستانی و بخش ها را به طور مستمر رصد و به مقامات فوق گزارش کنند.

استاندار با بیان اینکه"حساسیت و تلاش مدیران برای خدمت رسانی بعد از انتخابات و روی کار آمدن دولت دوازدهم باید بیشتر شود" ادامه داد: پاسخ به نیازهای مردم،تعامل و ارتباط با گروه ها و اقشار مختلف با هدف تبیین سیاست های دولت از وظایف و ماموریت های فرمانداران و بخشداران است که باید تا آخرین لحظه و دقایقی که روی کار هستند جدی گرفته شود و این حکم درباره همگان صدق است و نباید نسبت به انجام وظایف بی تفاوت باشیم.

همتی با اشاره به طرح ارزیابی فرمانداران و بخشداران استان عنوان کرد: مدیرانی که در تبیین و دفاع از عملکرد دولت ضعیف هستند و در انجام این ماموریت کوتاهی می کنند جایی در دولت دوازدهم ندارند و در این خصوص با احدی تعارف نداریم.

وی افزود: درارزیابی عملکرد فرمانداران و بخشداران صرفا" به شاخص کار و شایسته سالاری توجه داریم و مدیرانی را که در ارزیابی نمره منفی می گیرند تبدیل به احسن خواهیم کرد.

استاندار قزوین گفت: عملکرد برخی از مدیران،فرمانداران و بخشداران در اطلاع رسانی از عملکرد دولت ضعیف است که این نقیصه در دولت دوازدهم باید چاره اندیشی و جبران شود.

همتی گفت: دولت دوازدهم باید با سربلندی و افتخار در میان مردم ظهور و بروز داشته باشد و در تحقق این مهم برنامه ریزی و پای کار بودن مدیران امر مهمی است که باید جدی گرفته شود .

وی افزود: در ارزیابی عملکرد مدیران هیچ کس از حاشیه امن برخوردار نیست و هر مدیری در هر موقعیت و جایگاهی که قرار داشته باشد شاخص های ارزابی در مورد ایشان اعمال خواهد شد.

استاندار بیان کرد: صلاح و مصلحت دولت و نظام؛ مهمترین شاخص ارزیابی مدیران است و همه مسئول هستیم تا آخرین لحظه و دقیقه کارها را با جدیت پیگیری و به انجام برسانیم و لازم است مدیران در این زمینه کمربندها را سفت تر کنند.

عصرایران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها