رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 281914

عراقچی: روسیه از اولویت‌های ایران برای انعقاد قراردادهای پسابرجام است

ساعت 24- رییس ستاد پیگیری برجام با تاکید بر این که روسیه جزو اولویت های ایران برای انعقاد قراردادهای پسابرجام است، گفت: ما دوستان خود در دوران تحریم ها را فراموش نمی کنیم و در همکاری های آینده ایران بیشتر حضور خواهند داشت.

عراقچی.jpg
سید عباس عراقچی در آیین امضای قرارداد مشترک تولید واگن بین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت ترنس مش هولدینگ روسیه افزود: ما دوستان قدیمی خود و کشورهایی که در زمان تحریم ها کنارمان بودند، خصوصا روسیه را فراموش نمی کنیم و همکاری های آینده ما با آنان بیشتر می شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشحال هستیم که پس از گذشت یک سال و نیم از توافق برجام، توافق هسته ای که به مرحله اجرایی شدن رسید، مذاکرات با هیات ها به سرانجام رسیده است و ما شاهد امضای قراردادها و توافق نامه ها هستیم.

معاون حقوقی و امور بین الملل وزیر امور خارجه یادآور شد: قرارداد توتال، ایدرو و این قرارداد نشان می دهد تنوع در همکاری های اقتصادی ایران با کشورهای اروپایی،آسیایی و دوستان قدیمی ایران به ویژه روسیه ادامه دارد.

عراقچی در این مراسم از سازمان گسترش و نوسازی ایران برای پیشبرد حوزه های سرمایه گذاری در کشور و همچنین شرکت ترنس مش هولدینگ روسیه به دلیل امضای این قرارداد تشکر کرد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها