رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 285047

مسموم شدن تعدادی از شهروندان دزفولی بر اثر استنشاق گاز

ساعت 24- تعدادی از شهروندان دزفولی بر اثر متصاعد شدن گاز با منشاء مجهول در یکی از مناطق شهر دزفول مسموم و به بیمارستان منقل شدند.

اورژانس
div>

مسدود شدن محدوده نشت گاز کلر در دزفول توسط نیروی انتظامی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با بیان اینکه همچنان خطر مسمومیت شهروندان در محل نشت گاز کلر در دزفول وجود دارد، از مسدودن شدن محدوده نشت گاز توسط نیروی انتظامی خبر داد.

کیامرث حاجی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دنبال نشت گاز کلر مربوط به تاسیسات شرکت آبیاری قدیم دزفول در محدوده پل سوم و میدان مادر که شنبه شب (21 مردادماه) به دلایل نامعلومی رخ داد، تاکنون بیش از 80 نفر بر اثر استنشاق گاز کلر مسمومیت در بیمارستانهای این شهرستان تحت درمان قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: اکثر این افراد به صورت سرپایی درمان و مرخص شده اند. تیم مدیریت بحران شهرستان دزفول هم اکنون پای کار است و تمام هماهنگی ها با هلال احمر، اورژانس و علوم پزشکی و سایر دستگاههای امدادرسان صورت گرفته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان تصریح کرد: با توجه به اینکه همچنان خطر مسمومیت شهروندان در محل نشت گاز کلر در دزفول وجود دارد، محدوده نشت گاز از پل سوم تا میدان مادر توسط نیروی انتظامی مسدود شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها