رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 285249

انفجار خانه‌ای در بلوار فردوس

ساعت 24- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مصدومیت سه‌تن درپی انفجار یک ساختمان مسکونی در بلوار فردوس خبر داد.

سیدجلال ملکی دراین‌باره گفت: وقوع حادقه انفجار در یک ساختمان مسکونی در ساعت 12:01 امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان شقایق جنوبی بلوار فردوس اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت:‌پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که انفجار در یکی از واحدهای طبقه اول یک ساختمان شش طبقه 18 واحدی رخ داده و علت آن هم نشت گاز درحین عملیات ایزوگام‌کاری و تعمیرات بوده است. شدت انفجار نیز به حدی بود که درپی آن دیوارها تخریب و شیشه‌های واحدهای مجاور نیز شکسته شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات خود برای نجات و ایمن‌سازی ساختمان را در دستور کار خود قرار دادند، گفت: یک گروه از آتش‌نشانان با مراجعه به داخل ساختمان سه فرد میانسال را که در اثر این حادثه دچار مصدومیت شده‌ بودند خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

ملکی با اشاره به عملیات آتش نشانان برای ایمن‌سازی محل، گفت: عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 13:10 به ماموریت خود خاتمه دادند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها