رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 285369

اظهار نظر عجیب هافبک استقلال؛

پرسپولیس امتیاز از دست ندهد هم صدر را میگیریم!

ساعت 24- سرور جپاروف در دیدار با تراکتورسازی، هم گل زد و هم طلسم چندساله شکست‌های استقلال مقابل این تیم تبریزی را باطل کرد.

style="text-align:justify"> سرور که از این گل خیلی خوشحال بود، مزه آن را با همه گل‌هایی که تا پیش از این زده بود، متفاوت حس می‌کرد. او در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره بوسه‌ای که بعد از گل به ساعدش زد هم توضیحاتی داد.

بعد از گل دستت را بوسیدی؟
بله! این عادت من است که اکثر اوقات آن را انجام می‌دهم. البته ممکن است گاهی آن را فراموش کنم ولی همیشه بوسه روی دست را انجام می‌دهم.

اسامی خاصی روی دستت تَتو (خالکوبی) کرده‌ای؟
بله! اسامی فرزندانم است. هر زمان گل می‌زنم آن‌ها را می‌بوسم که هر کاری در زندگی می‌کنم به خاطر آن‌هاست. از وقتی بچه‌دار شدم، یکی‌یکی اسامی‌شان را روی دستم خالکوبی کردم.

این گل چقدر به تو چسبید؟
خیلی! متأسفانه ما در دو بازی قبلی نتوانسته بودیم برنده شویم و با این برد خیلی راحت‌تر می‌توانیم به مسابقات‌مان ادامه بدهیم. برای همین وقتی گل زدم، خیلی خوشحال شدم. می‌دانستم چند سال است شکست‌ناپذیری تراکتور در تهران طلسم شده است.

و تو طلسم‌شان را شکستی؟
بله! قبلاً هم از این قبیل طلسم‌ها در تیم‌های دیگر شکسته بودم. فکر کنم در لیگ کره و لیگ ازبکستان.

پیش از این مقابل این تعداد تماشاگر بازی کرده بودی؟
فکر کنم فقط در ایران و در بازی‌های تیم ملی‌مان با ایران که از این هم بیشتر بوده است وگرنه در دیدارهای باشگاهی کمتر پیش آمده بود که جلوی ۶۵هزار تماشاگر بازی کنیم. در عربستان که هیچ زمان این تعداد به ورزشگاه نمی‌آیند و در کره‌جنوبی و ازبکستان هم ورزشگاه‌ها ۴۰، ۵۰هزار نفری است.

چه شد که تصمیم گرفتی با پای غیرتخصصی‌ات شوت بزنی؟
من چپ‌پا هستم ولی با هر دو پا هم شوت می‌زنم و هم پنالتی. در آن صحنه هم وقتی موقعیت را مناسب دیدم، معطل نکردم و بلافاصله شوت کردم.

قبول داری کمی هم خوش‌شانس بودی که دست دروازه‌بان به توپت نرسید؟
به هر حال برای به ثمر رسیدن هر گل سلسله اتفاقات و اشتباهاتی باید دست به دست هم بدهند تا اتفاق بیفتد. در آن لحظه حتی ممکن بود توپ من به تیر برخورد کند چون وقتی تکرار بازی را دیدم، متوجه شدم توپم خیلی نزدیک به تیر عمودی رد شد و برای همین اگر کمی هم آن‌طرف‌تر بود، ممکن بود دروازه‌بان بگیرد. با همه این اوصاف خوشحالم که توانستم این گل را به ثمر برسانم و هواداران را شاد کنم.

پشتک واروهای خوبی زدی! بدن آماده‌ای داری؟
این که چیزی نیست. سرور هنوز مثل جوان‌های ۲۰ ساله است. سن فقط یک عدد است وقتی سالم زندگی کنید و ورزش‌تان را انجام بدهید، می‌توانید جوان بمانید. خوشحالم که در استقلال بازیکن ۱۸ ساله هم داریم و من هم خودم را با آن‌ها مقایسه می‌کنم.

تمرین ژیمناستیک کرده‌ای؟
این‌قدر در این سال‌ها گل زدم و پشتک زدم که خود به خود ژیمناست شدم. (خنده)

تراکتورسازی را چطور ارزیابی کردی؟ نزدیک بود آخر بازی دو بار گل بخورید؟
تیم فوق‌العاده خطرناکی است. آن‌ها در چند صحنه تا مرز باز کردن دروازه ما پیش رفتند و مشخص نبود اگر توپ‌شان به تیر نمی‌خورد و گل می‌شد، وضعیت به چه ترتیب پیش می‌رفت. با این همه فکر می‌کنم ما تیم خیلی بهتری بودیم.

بر چه اساسی این را می‌گویی؟
خب ما در ۲۰ دقیقه اول بازی بارها تا باز کردن دروازه حریف پیش رفتیم و اگر قرار بود هر ضربه‌ای درون دروازه برود که آن دو صحنه آخر بازی را می‌گویید، ما باید ۸ بر دو تراکتورسازی را شکست می‌دادیم. (خنده)!

فاصله‌تان با صدر جدول را چه می‌کنید؟
به پرسپولیس هم می‌رسیم. یواش‌یواش همه چیز درست می‌شود. ما تازه به هماهنگی لازم رسیدیم و هفته به هفته بهتر می‌شویم. شک ندارم پرسپولیس هم امتیاز از دست می‌دهد. اگر ندهد هم بقیه از دست می‌دهند و ما بالا می‌رویم و بالاخره به صدر می‌رسیم.

جام نیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها