رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 285966

بوسکتس: پیکه مقصر شکست نبود/ نمیدانم در سر نیمار چه میگذشت

ساعت 24- هافبک بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی با رئال مادرید به مشکل موجود میان بازیکنان و مدیریت باشگاه اشاره کرد.

div>

به گزارش آس، بارسلونا بامداد پنجشنبه در دیدار برگشت سوپرجام اسپانیا به مصاف رئال مادرید می‌رود. سرخیو بوستکس در نشست خبری پیش از بازی گفت: از زمانی که دیدار رفت (شکست سه بر یک بارسلونا) به پایان رسید همه چیز را آنالیز کردیم. نیمه نخست نمایش خوبی داشتیم. بازی را کنترل کردیم و فرصت گلزنی داشتیم. در نیمه دوم تیم باز بازی کرد. توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم اما نتوانستیم روند بازی را عوض کنیم. مادرید تیم خیلی خوبی در زمینه ضد حمله است.

هافبک بارسلونا درباره گل به خودی جرارد پیکه اظهار کرد: تنها پیکه مقصر نبود با نظر پپ سگورا (مربی بارسلونا) موافق نیستم. او از روش بدی برای توضیح حرکت پیکه استفاده کرد. پیکه در آن اتفاق بدشانس بود. به خاطر آن گل، سه بر یک شکست نخوردیم. در بازی اشتباهاتی داشتیم و حریف در گلزنی بهتر عمل کرد. یک بازیکن باعث این شکست نشد. روش درستی نیست که در باشگاه یک بازیکن مقصر شناخته شود.

هافبک اسپانیایی درباره نبود نیمار و وابسته شدن تیم به لیونل مسی گفت: واضح است با جدایی نیمار تیم یک چیزی را از دست داده است. می دانید نیمار چه بازیکنی است. اگر بهترین بازیکن جهان (مسی) را در اختیار داشته باشید هر چقدر در تیم اثر گذار باشد برای تیم خوب خواهد بود. باید بازیکنان دیگری نیز تاثیر گذار باشند. هر بازی متفاوت خواهد بود.

بوسکتس افزود: هر بازیکنی که با بارسلونا قرارداد امضا کند به او خوشامد خواهیم گفت. باید بازیکنان جدیدی را جذب کنیم تا قدرت تهاجمی تیم مان بهتر شود و جای خالی نیمار پر شود. بازیکن بزرگی همچون نیمار را از دست دادیم. نمی توانم بگویم باشگاه این موضوع را نمی‌داند یا نیمار آن را نمی‌دانست. بیشتر اوقات یک بازیکن به باشگاه اعلام می‌کند قصد جدایی دارد اما این اتفاق نمی‌افتد. نمی‌دانم در سر نیمار چه چیزی می‌گذشت.

او در مورد رئال مادرید گفت: برتری یک تیم را می‌توان از جهات مختلفی بررسی کرد. می‌توان تنها عناوین فتح شده را در نظر گرفت و یا به بازی‌های خوب مادرید و بارسلونا اشاره کرد. هر دو تیم‌های خوبی هستیم و می‌توانیم هر بازی را با پیروزی به پایان برسانیم چون بازیکنان خوبی داریم.

هافبک بارسلونا درباره جبران نتیجه اظهار کرد: می‌دانیم کار سختی است اما هنوز فرصت داریم. ابتدا باید اجازه ندهیم حریف گلزنی کند. به ثمر رساندن سه گل آسان نیست اما بارها در سانتیاگو برنابئو این کار را انجام داده‌ایم. تمام تلاش خود را خواهیم کرد و بازی را به نحو دلخواهمان پیش خواهیم برد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها