رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 286663

دستگیری خواننده رپ به اتهام قتل همسر مادرش

ساعت 24- معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک خواننده رپ به اتهام قتل همسر مادرش خبر داد.

سرهنگ حمید مکرم در این‌باره گفت: در ساعت ۱۵ امروز ازطریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ یک فقره فوت مشکوک از طریق یکی از بیمارستان‌ها به کلانتری ۱۴۵ ونک اعلام شد که با حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد پیرمردی ۶۶ ساله به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه فوت کرده است.


وی با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک اظهارکرد: در ادامه به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده در اختیار اداره دهم قرار گرفت.


مکرم با اشاره به اظهارات متوفی قبل از فوت گفت: متوفی قبل از مرگ در اظهاراتش گفته بود که توسط پسر همسرش به نام "حمیدرضا" متولد سال ۷۲ مورد ضرب و جرح قرار گرفته است که همزمان با ارجاع پرونده به اداره دهم، مظنون پرونده یعنی حمیدرضا به کلانتری ۱۴۵ ونک مراجعه کرده و خودش را به ماموران معرفی کرد.


معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: در ادامه با انجام هماهنگی قضایی حمیدرضا به اداره دهم منتقل شد و در تحقیقات اولیه منکر هرگونه درگیری با مقتول و ضرب و جرح وی شد. او در اظهاراتش مدعی شد که ۲۴ مردادماه زمانیکه وارد خانه مادرش در خیابان شیخ بهایی شده، متوجه شده که مادرش با همسرش درگیر شده و او تنها مادرش را برداشته و از خانه خارج شده و اطلاعی از ضرب و جرح متوفی و علت مرگش ندارد.


مکرم با بیان اینکه این جوان که خواننده رپ است، در حال حاضر در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد، اظهارکرد: تحقیقات از متهم در مراحل مقدماتی قرار دارد و اقدامات بیشتر برای اثبات ادعای وی در حال انجام است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها