رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 286929

حضور پرسپولیس در دربی85 در گرو لیست تیم ملی

ساعت 24- مسئولان باشگاه پرسپولیس برای پاسخ دادن به برگزاری دربی ۸۵ در آلمان، منتظر اعلام لیست تیم‌ملی هستند تا مشخص شود چند بازیکن این تیم در این لیست قرار دارند.

style="text-align:justify"> با درخواست باشگاه استقلال، یک بار دیگر پرونده برگزاری دربی در آلمان به جریان افتاد و در صورت فراهم بودن همه چیز، استقلال و پرسپولیس برای اولین بار در خارج از کشور به مصاف هم خواهند رفت.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس هنوز موضع مشخصی نسبت به برگزاری این بازی نگرفته و دلیل آن هم اعلام نشدن لیست تیم ملی فوتبال کشورمان است.

از آنجایی که تیم ملی کشورمان باید 2 دیدار خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 را مقابل کره‌جنوبی و سوریه برگزار کند و به دلیل اینکه به احتمال زیاد پرسپولیس ملی پوشان زیادی در تیم ملی خواهد داشت به همین دلیل مسئولان این باشگاه منتظر هستند تا ببینند در نهایت نام چند بازیکن این تیم در لیست تیم ملی قرار می‌گیرد.

این در حالی است که رایزنی‌هایی صورت گرفته تا در صورت امکان ملی‌پوشان پرسپولیس و حتی استقلال زودتر در اختیار این باشگاه‌ها قرار بگیرند تا بتوانند برای بازی در آلمان، تیم‌های خود را همراهی کنند.

جام نیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها