رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 288549

ضرر 11 میلیاردی پرسپولیس!

ساعت 24- بنا به گفته ترکاشوند از اعضای تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس مبلغ 6 میلیارد تومان به حساب دستیاران ژوزه واریز شده و در روزهای آینده هم باید یک میلیون و 300 هزار یورو به حساب این مربی واریز شود.

style="text-align:justify"> پرسپولیس در شرایطی باید در فاصله ای کوتاه 11 میلیارد تومان به حساب شاکیان پرتغالی خود واریز کند که این مبلغ می توانست بسیاری از مشکلات تیم فعلی را حل کند اما به دلیل بی تدبیری مدیران سابق باید پرداخت شود تا مانع از به وجود آمدن بحرانی بزرگ برای پرسپولیس شود.

به خاطر داریم چند سال پیش مدیران فوتبال ایران از امضای قرارداد با زلاتکو کرانچار کروات با تیم ملی امید جلوگیری کرده بودند آن هم با این استدلال که پس از نظارت دقیق بر روی وضعیت این مربی کرانچار صلاحیت نشستن روی نیمکت تیم ملی امید ایران را ندارد. کرانچار در آن روزها به اعتقاد خیلی ها کامل ترین مربی حاضر در فوتبال ایران بود. فردی که می توانست با تجربیاتش وضعیت تیم امید ایران را احیا کند. در شرایطی که بسیاری از رویدادهای غیر اصولی فوتبال ایران در جریان بودند بدون اینکه نظارتی روی آن وجود داشته باشد در نهایت صحبت از نظارت دقیق روی عملکرد او مطرح شد و حضورش در تیم ملی ایران منتفی شده اعلام شد.

چطور چنین نظارتی روی کرانچار وجود داشت و جلوی حضور او به عنوان یکی از به روز ترین تئوریسین های فوتبال در تیم ملی گرفته شد اما هیچ گونه نظارتی روی امضای قرارداد با مانوئل ژوزه مربی پرتغالی با پرسپولیس وجود نداشت. پرسپولیس یکی از دو تیم مطرح در فوتبال ایران است که توسط وزارت ورزش اداره می شود. در شرایطی که مدیران وقت باشگاه قراردادی معادل 11 میلیارد تومان با مانوئل ژوزه و دستیارانش امضا کرده بودند هیچ گونه نظارتی روی امضای چنین قراردادی وجود نداشت و حتی یک بار هم از مدیران پرسپولیس پرسیده نشد که روی چه حسابی به چنین توافقی برای امضای قرارداد رسیده اند.

کاش همانطور که روی کرانچار فوکوس کردند و استدلال نظارت بر او را مطرح کردند و در نهایت مانع از حضورش در تیم امید شدند کمی هم درباره پرسپولیس نظارت داشتند تا دردسرهای امروز برای این تیم رقم نخورد. مدیران فعلی پرسپولیس باید بدهی 11 میلیاردی را پرداخت کنند که هیچ ارتباطی با آنها ندارد و تنها حاصل بی تدبیری مدیران سابق این باشگاه است.

جام نیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها