رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 292790

تکلیف دفاع وسط استقلال برای بازی بعدی مشخص شد

تیم استقلال تهران در هفته ششم لیگ برتر میهمان تیم پارس جنوبی است و علیرضا منصوریان قصد ندارد در این بازی تغییرات زیادی در ساختار دفاعی تیمش ایجاد کند.

تیم استقلال در حالی خود را برای دیدار با تیم پارس جنوبی جم آماده می‌کند که همچنان چند بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی آبی پوشان در این دیدار نخواهند بود. یکی از بازیکنانی که احتمال غیبتش در ترکیب آبی پوشان به دلیل مصدومیت بسیار زیاد است، سید مجید حسینی مدافع میانی این تیم است.

در غیاب این بازیکن و پژمان منتظری، علیرضا منصوریان در بازی مقابل گل گهر ترجیح داد تا روزبه چشمی را یک خط به عقب برده و از او در پست مدافع میانی بازی بگیرد. چشمی در سیرجان بازی خوبی را در کنار پادوانی انجام داد و از عوامل مهم در پیروزی آبی پوشان بود.

حال و با توجه به بالا بودن احتمال غیبت سیدمجید حسینی در بازی هفته ششم آبی پوشان در لیگ برتر مقابل پارس جنوبی جم، حضور مجدد روزبه چشمی در خط دفاعی استقلال بسیار محتمل است. چرا که منصوریان دوست ندارد مقابل تیمی که از مهاجمانی خطرناک استفاده می‌کند و بهترین خط حمله لیگ را دارد، به ساختار دفاعی‌اش دست زده و در آن تغییری ایجاد کند. از همین رو حضور روزبه چشمی در قلب خط دفاعی استقلال در مقابل پارس جنوبی جم بسیار محمتل است.

آبی پوشان تهران در هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۰ روز جمعه ۲۴ شهریور در شهر جم به مصاف تیم پارس جنوبی جم می‌روند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها