رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 294818

اولین طلای تکواندوی بانوان بر گردن جوادی

ساعت 24- نماینده وزن ۶۲- کیلو گرم ایران با شکست ۱۵ بر ۱۳ برابر مبارز چینی به مدال طلای بازی‌های داخل سالن آسیا دست یافت و ششمین طلایی تکواندوی ایران شد.

تکواندو
style="text-align:justify">در پایان روز سوم رقابت‌های تکواندو بازی‌های داخل سالن آسیا ۲۰۱۷ که به میزبانی کشور ترکمنستان‌ و با حضور ۲۵۸ هوگوپوش و به مدت چهار روز برگزار می‌شود، امروز (چهارشنبه) در در وزن ۶۲- کیلو گرم بانوان، پریسا جوادی در نخستین دیدارش از مرحله یک هشتم نهایی به مصاف مالیا پاسکا مبارز گمنام کشور تونگا رفت و با نتیجه ۳۱ بر صفر حریفش را از پیش رو برداشت و به جمع هشت نفر پایانی راه یافت.

جوادی در مرحله یک چهارم نهایی موفق شد امیدا عبداللائوا از ازبکستان را ۱۰ بر ۹ شکست دهد و ضمن صعود به نیمه نهایی مدال برنزش را قطعی کند.

جوادی در مرحله نیمه نهایی موفق شد تاناپا سائه لائو از تایلند را ۱۵ بر ۱۳ مغلوب کند و به فینال راه یابد. نماینده وزن ۶۲- کیلو گرم ایران در فینال رو در روی منگیو ژانگ از چین قرار گرفت و با کسب پیروزی موفق شد با کسب پیروزی ۱۵ بر ۱۳، ضمن کسب ششمین طلای تکواندوی ایران اولین نشان طلا تکواندو بانوان در بازی‌های داخل سالن آسیا را نیز کسب کند.
بانوان تکواندو ایران تاکنون موفق به کسب یک مدال برنز توسط فاطمه مداحی شده‌اند و ناهید کیانی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها