رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 294893

زیدان: بد شانس بودیم/ عدالت اجرا نشد

ساعت24 -سرمربی رئال مادرید بدشانسی را دلیل اصلی شکست تیمش برابر رئال بتیس عنوان کرد. او تاکید کرد که عدالت فوتبالی اجرا نشد.

رئال مادرید در هفته پنجم رقابت های لالیگا در سانتیاگو برنابئو از رئال بتیس پذیرایی کرد و با یک گل تن به شکست داد تا وضعیت برای زیدان و شاگردانش بسیار خطرناک شود. با این شکست اختلاف رئال با بارسلونا صدرنشین در همین آغاز لیگ به 7 امتیاز افزایش پیدا کرد.

زیدان در نشست خبری بعد از بازی این‌گونه به شکست تیمش واکنش نشان داد. "این قانون فوتبال است، تیمی که نمی تواند از فرصت های خود استفاده کند نتیجه لازم را به دست نمی آورد و امتیاز از دست خواهد داد. بازی بسیار خوبی را به نمایش نگذاشتیم اما بد هم نبودیم. فرصت های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما از آنها به خوبی استفاده نکردیم".

او ادامه داد: اصلا انتظار چنین آغاز بدی را در برنابئو نداشتیم. سه بازی در خانه به میدان رفته‌ایم و در هر سه بازی امتیاز از دست داده‌ایم. باید به این روند ناامید کننده پایان داد و در دیدارهای آینده اقتدار خود را به نمایش گذاریم.

زیدان در ادامه گفت: نباید با عجله و شتاب بازی کرد بلکه برای نتیجه گرفتن باید کمی صبور بود. اگر با تمرکز بازی می‌کردیم الان نتیجه چیز دیگری بود. روز شنبه یک دیدار دیگر پیش رو داریم. فرصتی برای استراحت کردن نداریم و باید با نهایت توان به میدان رویم تا به پیروزی برسیم. فوتبال روی دیگر خود را به ما نشان داد و عدالت اجرا نشد. فصل به تازگی شروع شده است و تا پایان آن بازیهای زیادی باقی مانده است اما به نظر می رسد که فصل جاری با فصل قبل متفاوت است. بدشانسی باعث شکست ما در این دیدار شد.

زیدان ادامه داد: بازیکنان رئال برای پیروزی تیم خود نهایت تلاش‌شان را به کار بردند و نمی توانم به انتقاد از آنها بپردازم. همچنانکه پیش از این هم اشاره کردم بازی بسیار خوبی را به نمایش نگذاشتیم اما بد هم بازی نکردیم. به حریفی بازی کردیم که بسیار سخت کوش بود و از تک فرصت خود استفاده کرد.

سرمربی رئال در پایان سخنان خود درباره کریستیانو رونالدو هم گفت: اصلا نگران رونالدو نیستم. خوشبختانه او دوران محرومیت را پشت سر گذاشت و بسیار خوشحالیم که این بازیکن بزرگ را در اختیار داریم.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها