رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 296013

عکس سلفی راز قتل های مرموز در روسیه را فاش کرد

ساعت 24- عکس های سلفی یک فرد روس در کنار قطعات اجساد انسان، راز قتل های مرموز را فاش کرد.

style="text-align:justify">فردی که دیمیتری بکشییف مقیم منطقه کراسنادار در جنوب روسیه معرفی شده، مظنون به قتل یک زن و تکه تکه کردن بدن مقتول است و پلیس هم تحقیقات گسترده ای را برای کشف اسرار چند قتل با شرکت این فرد را آغاز کرده است.

شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه روز دوشنبه اعلام کرد: بکشییف و همسر وی که دستگیر شده اند، مظنون به شرکت در چند قتل از سال 1999 تا کنون هستند.
بر پایه اطلاعات کمیته بازپرسی دادستانی روسیه شعبه منطقه کراسنادار، دو متهم پس از آشنایی با یک زن و شرابخواری وی را به قتل می رسانند و بخشی از بدن مقتول را هم با خود می برند.
بکشییف کنار قطعات جسد بدن قربانی حتی عکس سلفی نیز می گیرد، ولی گوشی تلفن همراه خود را گم می کند که پس از پیدا شدن آن توسط یک کارگر در خیابان و مشاهده عکس ها، اطلاعات به پلیس ارائه می شود.
خبرگزاری اینترفکس هم نوشت: ماموران پلیس در بازرسی ها موفق شدند، قطعات بدن انسان را در اتاق این زوج در خوابگاه یک آموزشگاه نظامی پیدا کنند.
مرد متهم به قتل به ماموران پلیس گفت که قطعات بدن را در جنگل پیدا کرده و با خود به خانه آورده تا عکس سلفی بگیرد.
رسانه روسی اعلام کرده که این زن و شوهر مظنون به ربودن، قتل و خوردن بقایای اجساد قربانیان از سال 1999 هستند و تحقیقات گسترده نیز در این باره آغاز شده است.
خوابگاه آموزشگاه هوایی کراسنادار که بقایای اجساد در آن یافت شده تحت کنترل شدید در آمده و تدابیر امنیتی به اجرا گذاشته شده است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها